Skravletråd August 2016

Burde egentlig lage noe mat som lunsj denne uka videre på jobb. Tenker tacosalat. Men må finne orket
Jeg burde egentlig lage meg middag siden jeg ikke klarer den maten de andre spiste

Til trøst så hylgråter vår når vi forlater hver dag. Men de sier det tar noen minutter nå før hun roer seg. Og så går det supert hele dagen. :)
Så bra:-). Satser på at storebror også blir slik snart. Forhåpentligvis uten gråt i det hele tatt etterhvert:-)

Baby sover.

Litt tidlig. Hun har sovet lite i natt

Jeg vurderer å spise kveldsmat med de to andre. Jeg er sulten
Jeg spiste lite middag. Skuffet over hvor lite jeg klarte

Jeg visste at jeg ikke likte den. Men at jeg skulle klare så lite!

Vi har i ny og ne matkasse. Denne uken godt levert sin baenekasse som kom med lakseburger. La det være sagt at denne og sist uke kom fordi vi glemte å avbestille, to uker med laks hadde jeg aldri bestilt.

Jeg et ikke glad i fisk og skalldyr. Slett ikke skalldyr.
Men laks er noe av den fisken jeg spiser dårligste. Jeg er mye bedre på hvit fisk, særlig sprøstekt torsk, stekt kveite går også
Laks er bare grusomt. Og jeg klarte veldig lite middag. Og jeg er sulten.

Baby sover.

Vi har i ny og ne matkasse. Denne uken godt levert sin baenekasse som kom med lakseburger. La det være sagt at denne og sist uke kom fordi vi glemte å avbestille, to uker med laks hadde jeg aldri bestilt.

Men laks er noe av den fisken jeg spiser dårligste. Jeg er mye bedre på hvit fisk, særlig sprøstekt torsk, stekt kveite går også
Her er lille U i seng, men sover ikke.
Frøkna er på vei i seng.
Eldsten sitter ved dataen.

Har aldri likt laks selv utenom røkelaks, men når jeg var gravid med lille U ble det virkelig ille og jeg brekker meg av det fremdeles

Her er lille U i seng, men sover ikke.
Frøkna er på vei i seng.
Eldsten sitter ved dataen.

Har aldri likt laks selv utenom røkelaks, men når jeg var gravid med lille U ble det virkelig ille og jeg brekker meg av det fremdeles
Neste matkasse skal være når det er en fiskerett jeg takler.

Lurer på å se på menyene og se til at vi får en kasse sånn en gang i måneden eller annenhver sånn for variasjonen. Egentlig har jeg avbestilt ut november på bakgrunn av to uker med laks som er grusomt for meg, men både jeg og ungene har godt av å utvide oss litt

Baby sover.

Jeg kan heller ikke fordra laks. Verken lukten eller smaken. Håper du fant deg noe annet å spise da :)

Back
Topp