Jeg burde egentlig lage meg middag siden jeg ikke klarer den maten de andre spisteBurde egentlig lage noe mat som lunsj denne uka videre på jobb. Tenker tacosalat. Men må finne orket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg burde egentlig lage meg middag siden jeg ikke klarer den maten de andre spisteBurde egentlig lage noe mat som lunsj denne uka videre på jobb. Tenker tacosalat. Men må finne orket
Så braBegynner å hjelpe nå
Hva bakte du og hva skjer i morgen?Jada, har det. Spent på morgendagen. Ble baking her i ettermiddag.
Så braTil trøst så hylgråter vår når vi forlater hver dag. Men de sier det tar noen minutter nå før hun roer seg. Og så går det supert hele dagen.![]()
Lille pille trille gjør hodet gladSå bra![]()
Hihi ja pleier å ha en virkningLille pille trille gjør hodet glad
2 brød så ikke så spennende , men OJ koste segHva bakte du og hva skjer i morgen?
De er veldig greie på slike tingHihi ja pleier å ha en virkning![]()
Det stemmer det, masse lykke til2 brød så ikke så spennende , men OJ koste segMannen skal opereres
Her er lille U i seng, men sover ikke.Baby sover.
Litt tidlig. Hun har sovet lite i natt
Jeg vurderer å spise kveldsmat med de to andre. Jeg er sulten
Jeg spiste lite middag. Skuffet over hvor lite jeg klarte
Jeg visste at jeg ikke likte den. Men at jeg skulle klare så lite!
Vi har i ny og ne matkasse. Denne uken godt levert sin baenekasse som kom med lakseburger. La det være sagt at denne og sist uke kom fordi vi glemte å avbestille, to uker med laks hadde jeg aldri bestilt.
Jeg et ikke glad i fisk og skalldyr. Slett ikke skalldyr.
Men laks er noe av den fisken jeg spiser dårligste. Jeg er mye bedre på hvit fisk, særlig sprøstekt torsk, stekt kveite går også
Laks er bare grusomt. Og jeg klarte veldig lite middag. Og jeg er sulten.
Takk. Det er lyskenDet stemmer det, masse lykke til
Hvor på kroppen har han den?
Det er vel ikke det verste stedet den kan sitte, det kommer til å gå veldig braTakk. Det er lysken
Neste matkasse skal være når det er en fiskerett jeg takler.Her er lille U i seng, men sover ikke.
Frøkna er på vei i seng.
Eldsten sitter ved dataen.
Har aldri likt laks selv utenom røkelaks, men når jeg var gravid med lille U ble det virkelig ille og jeg brekker meg av det fremdeles
Jeg kan heller ikke fordra laks. Verken lukten eller smaken. Håper du fant deg noe annet å spise daBaby sover.
Litt tidlig. Hun har sovet lite i natt
Jeg vurderer å spise kveldsmat med de to andre. Jeg er sulten
Jeg spiste lite middag. Skuffet over hvor lite jeg klarte
Jeg visste at jeg ikke likte den. Men at jeg skulle klare så lite!
Vi har i ny og ne matkasse. Denne uken godt levert sin baenekasse som kom med lakseburger. La det være sagt at denne og sist uke kom fordi vi glemte å avbestille, to uker med laks hadde jeg aldri bestilt.
Jeg et ikke glad i fisk og skalldyr. Slett ikke skalldyr.
Men laks er noe av den fisken jeg spiser dårligste. Jeg er mye bedre på hvit fisk, særlig sprøstekt torsk, stekt kveite går også
Laks er bare grusomt. Og jeg klarte veldig lite middag. Og jeg er sulten.
God kveld duGod kveld![]()
Ja det gjør nok det. Skal bli godt å få den spreke mannen min tilbake om 14dager+Det er vel ikke det verste stedet den kan sitte, det kommer til å gå veldig bra
Joda greitGod kveld duHvordan går det?
Det tar ikke lenger tid enn det å komme seg, så utrolig braJa det gjør nok det. Skal bli godt å få den spreke mannen min tilbake om 14dager+