Man glemmer fort hvor små de erJa ❤
Men også veldig rart. Er jo så smått
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man glemmer fort hvor små de erJa ❤
Men også veldig rart. Er jo så smått
Og hva var aldersgrensen?Kb spurte om å få countersyrike som i følge kompisen har 12års grense..
Vel det hadde den ikke
Godt å høreTakk søtaformen er bedre nå
![]()
Jeg får se hvorlangt jeg kommerBlir kanskje i meste laget ja, men lykke til
Gratulerer med 2 årJeg og samboer har 2 års dag idagså han tok med meg og lille ut for å spise pizza
![]()
Men i seneste lagetDet kan gå det
Ser du er godt i gang![]()
Ikke så mange mnd eldre daNår min eldste litt eldre enn din.
De fleste roer ned rundt 5 årsalderen og hun er 4,5 år så håper![]()
Hva hadde du til?Ble koteletter![]()
Tusen takk, får håpe det hjelperUff daall min sympati!
Da burde det slippe taket jaMen da bør jeg bli frisk snart.
Har egentlig vært syk siden torsdag
Du får gi de litt "lekser" også så du får konsentrert deg fult og holdent på storebrorLekser gjøres heldigvis greit her, men det må sitte en sammen med ham og følge det opp. Enkelt med to søstre som hhv gråter og "også vil gjøre lekser!" jada... Sånn går nå dagene...
18 år...Og hva var aldersgrensen?
Det hørtes ut som en hektisk dag ja!Mandager blir heftige i år!
Guttungen har spilletime mandag med læreren fra kulturskolen, derved får han ukas spille-lekse som vi bør øve på daglig og i alle fall første dagen mens han enda kanskje husker hva leksen var. (han troooooor der var g h a denne uka... Kanskje... Det stemmer med første side i boken så jeg tipper det)
Det er den eneste dagen i uka de har lekse i både norsk, engelsk og matte. De andre dagene er det et eller to fag. Engelsk kan tas onsdag for det sjekkes ikke før torsdag, men gis mandag siden det er da dr har engelsk og gjennomgår oppgavene. Mulig vi forskyver denne noen uker.
Han har nemlig deretter fotball klokken 1830-1930 og denne mandagen rakk han ikke spilling før fotball. Han skal helst ha spist og kommet seg i seng til 20. (og faren har forfall fra 20, og jeg må få alle tre i seng...)
Tro meg, det er jeg også.Ikke så mange mnd eldre da
Og hun her har likt å ta trassen tidlig
Håper den ikke varer spesielt lenge nå da! Litt lei krokodilletårer og skriking!
Det skjønner jeg!Var glad da klokka var 15![]()
Her er eldsten våken2 av 3 barn i seng, men ingen sover enda...
Hadde ananas og ost oppå.Hva hadde du til?![]()
Kjennes dessverre ikke slik utDa burde det slippe taket ja![]()
Du må henge i700 innlegg igjen til månedens mål, dette blir vanskelig
Nei den må han nok vente noen år på ja!Kb spurte om å få countersyrike som i følge kompisen har 12års grense..
Vel det hadde den ikke