Kan klare det700 innlegg igjen til månedens mål, dette blir vanskelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan klare det700 innlegg igjen til månedens mål, dette blir vanskelig
Når min eldste litt eldre enn din.Trass det også
Sikker på at mellomste er ferdig?
Trodde det her nemlig også har hun jammen begynt på nytt!![]()
Min håper hver dag at vi skal glemme det.Min hadde glemt noe . Det andre ble gjort rett etter skolen
Leksene er heldigvis gjort før fotballen, men det var spilling nå. Så er han på badet og heldigvis våknet ikke yngste av fløyta.... Vi må øve mer før det blir musikk, men det skal nå bli litt gøy også...Min gjør leksr
Den kampen er heldigvis forbi herMin håper hver dag at vi skal glemme det.
Han gjør ingenting dersom vi ikke ber han om det
Her var de egt gjort men hadde glemt noeLeksene er heldigvis gjort før fotballen, men det var spilling nå. Så er han på badet og heldigvis våknet ikke yngste av fløyta.... Vi må øve mer før det blir musikk, men det skal nå bli litt gøy også...
Det vil forutsette to ting.Kan klare det
Så kjedelig daFikk bare ikke kroppen igang. Nok å gjøre hver dag på jobb,men idag gikk bare klokka ekstra tregt
Det tror jeg aldri den kommer til å bli her.Den kampen er heldigvis forbi her
Nei den smakte rart. Vi har hatt den før, men denne gangen smakte den rartVar den ikke ? Kjipt
Er utrolig kjedelig å være uten detHåper nytt minibankkort dukker opp i morgen
Eldsten pleier å gjøre lekser mens jeg lager middag så går mellom han og komfyrenLekser gjøres heldigvis greit her, men det må sitte en sammen med ham og følge det opp. Enkelt med to søstre som hhv gråter og "også vil gjøre lekser!" jada... Sånn går nå dagene...
Ting pleier å smake rart når man er forkjøletNei den smakte rart. Vi har hatt den før, men denne gangen smakte den rartkanskje fordi jeg er forkjøla
![]()
Plutselig er den over hos dere ogsåDet tror jeg aldri den kommer til å bli her.
Blir heldigvis lettere i morgen, da er det mattelekse
Ja har merket det.Er utrolig kjedelig å være uten det
Litt for kort tid igjen jaÅåå ja.
Mangler 725 og har alt for lite tid
Kan hende det jaNei den smakte rart. Vi har hatt den før, men denne gangen smakte den rartkanskje fordi jeg er forkjøla
![]()
Vi får se, håper du har rettPlutselig er den over hos dere også