Er ikke lenge siden jeg var gjennom det sammeJa har merket det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en bra dagHandlet og trilletur i formiddag og hentet OJ tidlig i barnehagen . Hilste vi på dyrene før bi gikk hjem og fikset middag![]()
Mistet det gamle?Håper nytt minibankkort dukker opp i morgen
Var glad da klokka var 15Så kjedelig da![]()
Er det jeg også har konkludert medLitt for kort tid igjen ja
Funnet ut at det er noe jeg ikke kan være utenEr ikke lenge siden jeg var gjennom det samme
Blir kanskje i meste laget ja, men lykke tilI begynnelsen av måneden satte jeg mål for denne måneden på 1.800 innlegg, da vil jeg ha 50.000 innlegg totalt.
Er fryktelig kort igjen av måneden nå og rett under 700 igjen.
Tror ikke dette går..
Ja har detMistet det gamle?
Min er også i seng nåPuuuuuuust. Da var siste unge i seng og se to yngste sover.
Er det bondegård i nærheten?Så godt med fri. Handlet og trilletur med frøkna før i dag. Hentet OJ tidlig i barnehagen så hilste vi på dyrene.
Det blir en del på mandager ja!Mandager blir heftige i år!
Guttungen har spilletime mandag med læreren fra kulturskolen, derved får han ukas spille-lekse som vi bør øve på daglig og i alle fall første dagen mens han enda kanskje husker hva leksen var. (han troooooor der var g h a denne uka... Kanskje... Det stemmer med første side i boken så jeg tipper det)
Det er den eneste dagen i uka de har lekse i både norsk, engelsk og matte. De andre dagene er det et eller to fag. Engelsk kan tas onsdag for det sjekkes ikke før torsdag, men gis mandag siden det er da dr har engelsk og gjennomgår oppgavene. Mulig vi forskyver denne noen uker.
Han har nemlig deretter fotball klokken 1830-1930 og denne mandagen rakk han ikke spilling før fotball. Han skal helst ha spist og kommet seg i seng til 20. (og faren har forfall fra 20, og jeg må få alle tre i seng...)
Det kan gå detMålet mitt var 1.800 denne måneden, eller 50.000 totalt
Er 750 innlegg unna og har alt for kort tid på meg
Jada har vært det. Deres dag da?Høres ut som en bra dag![]()
Uff daOg jeg hater det.
Tror jeg har fått mannesyken og er døden nær
Tror også de yngste her sover, eldste har akkurat lagt vekk bokenPuuuuuuust. Da var siste unge i seng og se to yngste sover.
Ja i gåavstand så det er kjektEr det bondegård i nærheten?![]()
Går igrunn helt fintDet kunne jeg ha overlevd