Eldste var ferdig med dem for lenge sidenMin gjør leksr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eldste var ferdig med dem for lenge sidenMin gjør leksr
Ja ikke lett å være liten og begynne i bhg. Har vært mye for han i sommer, flyttet, blir storebror og begynt i bhgSyns utrolig synd på han, stakkars lille.
Ja de gjør nok det. Han har alltid vært vanskelig ifht søvnen men merker han er verre nå etter bhg start. Trenger mer nærhet og kos, der blir han lagt rett i en vogn og skal sove mens hans ligger og hylgråter til han er skikkelig rød under øyneneVirker som de gir seg øitt lett i grunn
Ja det var veldig koselig. Hvordan gikk det med rydding og middag?Heldig du er.
Mannen fikk ikke tid til å ta kjøkkenet i går kveld siden han måtte skrive en søknad, og jeg var for syk.
Jeg må rydde kjøkkenet før jeg får laget mat, og orker egentlig ikke![]()
Er kanskje ikke rart han protesterer litt da...Ja ikke lett å være liten og begynne i bhg. Har vært mye for han i sommer, flyttet, blir storebror og begynt i bhg
Det ble middagJa det var veldig koselig. Hvordan gikk det med rydding og middag?
Neida i grunn ikke. Jeg tok det her i sted.så da har vi ukesmenyJa bare for å lage middagsplan er da ikke så ille, kanskje greit å ha andre ting å tenke på![]()
Hva ble det?Det ble middag![]()
Hva er målet? Mange blir det pr dag da?700 innlegg igjen til månedens mål, dette blir vanskelig
Burde tenke litt på det jeg også.Neida i grunn ikke. Jeg tok det her i sted.så da har vi ukesmeny
Yngste sover.Høres ut som en heftig dag ja
Koteletter med ananas og ost oppå, en kremet ananas saus med rose pepper (brukte kraften fra boksen jeg henter den jeg hadde oppå kjøttet) og stekte grønnsakerHva ble det?![]()
Handlet og trilletur i formiddag og hentet OJ tidlig i barnehagen . Hilste vi på dyrene før bi gikk hjem og fikset middagVært på jobb og nå er det avslapning etter middaghva gjør du idag?
I begynnelsen av måneden satte jeg mål for denne måneden på 1.800 innlegg, da vil jeg ha 50.000 innlegg totalt.Hva er målet? Mange blir det pr dag da?![]()
Høres godt utKoteletter med ananas og ost oppå, en kremet ananas saus med rose pepper (brukte kraften fra boksen jeg henter den jeg hadde oppå kjøttet) og stekte grønnsaker
Det var detHøres godt ut![]()
Trass det ogsåJoa, men det verste er over.
Eldste er ferdig for lenge siden og mellomste er ved å bli ferdig.
Har bare lille U igjen.
Gruer meg mer til puberteten
Min hadde glemt noe . Det andre ble gjort rett etter skolenEldste var ferdig med dem for lenge siden
Triller de ikke på han?Ja de gjør nok det. Han har alltid vært vanskelig ifht søvnen men merker han er verre nå etter bhg start. Trenger mer nærhet og kos, der blir han lagt rett i en vogn og skal sove mens hans ligger og hylgråter til han er skikkelig rød under øynene