Kos dere på kinoGod morgenidag skal jeg og mannen på kino, lille skal til farmor
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere på kinoGod morgenidag skal jeg og mannen på kino, lille skal til farmor
![]()
Håpet du får masse god hvile idagHelt ødelagt etter jobb idag og lang uke generelt. Godt det er fridag imorgen
Håper dere klarer å rette det oppEr nok ifm bhg starten tenker jeg og at vi er kommet skikkelig skjevt ut der ifm søvn. Han er skikkelig vanedyr når det kommer til søvnen og må ha rutiner der som bhg ikke har klart å følge. Da blir han skikkelig overtrøtt og det går ut over søvnen på kvelden og natten også
Høres ut som grei fordelingVaske klær tror jeg er tryggest jeg tar![]()
Vaske gulv skal han få ta da![]()
Og pakke er nok lurest jeg også tar
Håper du fikk ham til å skifte meningSå skal mannen t kompis igjen. Syns jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har vært sammen siden vesla kom til. Burde vært omvendt syns jeg.
Lage god middag og overtale til å være hjemme tro?![]()
Hva skal dere andre i kveld da?
Ja håper også detHåper dere klarer å rette det opp![]()
TakkKos dere på kino
Hvordan gikk natta?Krysser fingrene for det. Nå gråt han for første gang i kveld etter han sovnet. Håper det er den eneste også
![]()
Skjønner denLike så godt når jeg kan styre tv'n, strikke og generelt gjøre akkurat som jeg vil i sånn ca 4 timer. Spørs på hvor velvillig lillemor er til å sove da. Men, når det er sagt, jeg savner armkroken hans akkurat nå![]()
Hva skulle dere se?Takkgleder meg.
Tiden vil viseHåpet du får masse god hvile idag![]()
Kos dere masse på kinoGod morgenidag skal jeg og mannen på kino, lille skal til farmor
![]()
Den gikk strålendeHvordan gikk natta?
Har du funnet sparkebukser også?Nå har jeg nesten fått tak i alt som står på MÅ ha lista før fødsel ❤
Trenger ikke mer fra Norge ihvertfall og det er godt å vite![]()
Hvordan gikk natta?Da sover storebror i armkroken min❤. Enn så lenge ihvertfall. Må nok ligge slik en stund for å være sikker på at han sover godt så krysser jeg fingrene for at han får en bedre natt i natt![]()
Hihi heiheiGod "morgen" jenter
Har jobbehelg, litt kjiptTakk for det. Bra hos dere?
Alt for at barna skal ha det braHåper også det. Nå tar vi innkjøring på nytt, om jeg må sitte i bhg i 1 måned for at han skal føle seg trygg så gjør jeg det
![]()