Skravletråd August 2016

God kveld :D har tid og jeg orker å ta turen innom :) på tirsdag møtte jeg bentleif igjen :D ❤ onsdag slappet jeg av og etter husarbeid sovnet jeg noen timer etter natalia sov. Våknet en gang for mating på lillegutt og la meg igjen for natta etter noen timer. Igår var jeg på babykino med noen fra termin gruppen min :D sovnet når Natalia sov og samme greia igjen. Barna mine er mitt høydepunkt i hverdagen og sammen med mannen min betyr de alt for meg og gjør meg så lykkelig ❤
Så herlig å høre at du har det så bra!❤️

God natt damer :)
Hvert en lang dag med masse shopping, blir shopping imorgen også men nå har vi heldigvis en del av det vi trenger til lillebror ❤
Hentet babybokser, og seng blir hentet imorgen :D bæresjal har jeg også fått kjøpt på finn på generelt veldig fornøyd til nå, spørs om mannen er så fornøyd på søndag da :p
Er du fornøyd så blir mannen fornøyd:D

God morgen:-). Nok en urolig natt over, storebror våkner gjentatte ganger og gråter, siste gang i 3 tiden i natt. Håper på bedre netter i helgen, planen er å starte med ny innkjøring i bhg på mandag men om vi ikke får han til å sove bedre ila natten frister det lite
Må jo være noe som plager han siden han sover så dårlig:(

Ta en samtale med styrer tenker jeg. De mp da ha plikt til å tilrettelegge der det er mulig? Å tvinge en unge våken lengre enn forsvarlig høres ikke bra ut. Trøtt er trøtt.

Hun har nå gått fra å sove 30 minutter til en god time. Fremdeles sannsynligvis altfor lite. Men fremmed sted,så tar tid å lære de å sove. Sover han i egen vogn eller?
Han sover i egen vogn ja.:-)

Ta en samtale med styrer tenker jeg. De mp da ha plikt til å tilrettelegge der det er mulig? Å tvinge en unge våken lengre enn forsvarlig høres ikke bra ut. Trøtt er trøtt.

Hun har nå gått fra å sove 30 minutter til en god time. Fremdeles sannsynligvis altfor lite. Men fremmed sted,så tar tid å lære de å sove. Sover han i egen vogn eller?
Brdre å ta det med avd :)

Må jo være noe som plager han siden han sover så dårlig:(
Er nok ifm bhg starten tenker jeg og at vi er kommet skikkelig skjevt ut der ifm søvn. Han er skikkelig vanedyr når det kommer til søvnen og må ha rutiner der som bhg ikke har klart å følge. Da blir han skikkelig overtrøtt og det går ut over søvnen på kvelden og natten også

Mannen vasker og du pakker regner jeg med;)
Vaske klær tror jeg er tryggest jeg tar ;)
Vaske gulv skal han få ta da ;)

Og pakke er nok lurest jeg også tar

Så skal mannen t kompis igjen. Syns jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har vært sammen siden vesla kom til. Burde vært omvendt syns jeg.

Lage god middag og overtale til å være hjemme tro? ;)

Hva skal dere andre i kveld da?

Hjemme fra tur til norwegian outlet
Der var vi før dere idag da :)
Kjøpte minimalt da, men fikk tak i litt på outlet one og spar kjøp :)

Også irritert over enslige unge menn som opptar familie parkeringen! :o

Så skal mannen t kompis igjen. Syns jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har vært sammen siden vesla kom til. Burde vært omvendt syns jeg.

Lage god middag og overtale til å være hjemme tro? ;)

Hva skal dere andre i kveld da?
Du får si ifra ;)

Skal slappe av med familien, først skal vi spise så må jeg fikse bilen så jeg får med meg alt imorgen og begynne å pakke bilen! Men etter det blir det avslappning ;)

Nå har jeg nesten fått tak i alt som står på MÅ ha lista før fødsel ❤
Trenger ikke mer fra Norge ihvertfall og det er godt å vite :D

Der var vi før dere idag da :)
Kjøpte minimalt da, men fikk tak i litt på outlet one og spar kjøp :)

Også irritert over enslige unge menn som opptar familie parkeringen! :eek:
Var der tidlig du da.
Vqr ikke på outlet one nå jeg. Brukte nok pemger på norwegian.

Stakkar storebror:-(. Er så overtrøtt og gråter så sårt. Og klarer ikke helt å finne roen hører jeg. Jeg sitter med en gråtende lillebror som vil amme men styrer noe fælt

Back
Topp