Vi skal dit etterhvert vi også, ungene trenger klær.Hjemme fra tur til norwegian outlet
Fikk jeg tak i noen kupp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal dit etterhvert vi også, ungene trenger klær.Hjemme fra tur til norwegian outlet
Fikk tak i sko hvertfallVi skal dit etterhvert vi også, ungene trenger klær.
Fikk jeg tak i noen kupp?
God bedring til degEndelig har vi sol herTypisk at jeg ligger langflat med forkjølelse
![]()
Har kjøptOK supert![]()
Du ogsåHa en fin lørdag alle![]()
Aw,tusen takk :* tipper du har det på mandag/tirsdagGleeeeeder meg sånnDu er bare råflink!
Ja egentligÆsj så irriterende!![]()
Uff da. Håper du blir frisk snart!Endelig har vi sol herTypisk at jeg ligger langflat med forkjølelse
![]()
Ta en samtale med styrer tenker jeg. De mp da ha plikt til å tilrettelegge der det er mulig? Å tvinge en unge våken lengre enn forsvarlig høres ikke bra ut. Trøtt er trøtt.Skal prate med de på mandag tenkte jeg. De sa første uken at de pleier å tilrettelegge for søvn slik de er vant med hjemmefra i starten men er ikke skjedd til nå:-/. De prøvde såvidt på torsdag men da ga de opp kjapt fordi de fikk han ikke til å sove. Så prøvde de igjen etter lunch uten hell. Har også gitt beskjed om at han kan være vanskelig å få til å sove. Hadde så gode rutiner på det i sommer hvor han sov i 1.5-2 timer på dagen og sov godt når han først sovnet på kvelden. Nå sover han knapt 1 time på dagen før han våkner og gråter gjerne 3-6 ganger på kvelden før vi legger oss. I natt våknet han ca hver time til kl 4 og gråt og måtte trøstes i søvn igjen
Dette er første gangen han jobber lørdag.Jobber han ofte lørdag*
Håper du har fått slappet av litt i løpet av dagenGod morgen.
Lillesøster har våknet mange ganger i natt.
Jeg har ammet mye
Det er morgen.
Jeg er trøtt.
Vært våken halvannen time. Må stå opp nå.
Trøtt
Høres bra utForkjølelsen er ved å løsne litt, blir nok en liten ut med jentene i kveld likevel![]()
Håper du får hvile litt i ettermiddag og i morgenHelt ødelagt etter jobb idag og lang uke generelt. Godt det er fridag imorgen
Alt som vanlig herKoselig å hørejaja alt bra med mine gullunger ❤ alt bra der?
![]()