Skravletråd August 2016

Kb tok på de nye nike skoa og syklet til fotbalbanen. Han var strålende fonøyd med nye sko hvertfallr

Skal prate med de på mandag tenkte jeg. De sa første uken at de pleier å tilrettelegge for søvn slik de er vant med hjemmefra i starten men er ikke skjedd til nå:-/. De prøvde såvidt på torsdag men da ga de opp kjapt fordi de fikk han ikke til å sove. Så prøvde de igjen etter lunch uten hell. Har også gitt beskjed om at han kan være vanskelig å få til å sove. Hadde så gode rutiner på det i sommer hvor han sov i 1.5-2 timer på dagen og sov godt når han først sovnet på kvelden. Nå sover han knapt 1 time på dagen før han våkner og gråter gjerne 3-6 ganger på kvelden før vi legger oss. I natt våknet han ca hver time til kl 4 og gråt og måtte trøstes i søvn igjen
Ta en samtale med styrer tenker jeg. De mp da ha plikt til å tilrettelegge der det er mulig? Å tvinge en unge våken lengre enn forsvarlig høres ikke bra ut. Trøtt er trøtt.

Hun har nå gått fra å sove 30 minutter til en god time. Fremdeles sannsynligvis altfor lite. Men fremmed sted,så tar tid å lære de å sove. Sover han i egen vogn eller?

Helt ødelagt etter jobb idag og lang uke generelt. Godt det er fridag imorgen

Vært ute i hele dag :) en venninne fra sverige er på besøk hos tanten sin her i Oslo så satt hun av tid til å møte meg. Vi har trasket Oslo rundt (i converse sko) nå skal føttene pleies :)

Back
Topp