Skravletråd August 2016

Orker ikke det på en stund :p
a310a3287d1082668740c91049fe7a8f
e2db26562ac4a3c4ee57d8d98cdcfe7b

Vanskelig å få riktig lys når det begynner å bli mørkt ute :p men den er i hvit fleece da :) hvilken farge vil du ha?

Men greit at han har jobb osv, men han har da også pauser i løpet av dagen.
Og å passe på et hushold samt et barn er mye mer enn 100% stilling! Så å jobbe oppå der igjen skjønner jeg ikke at du orker! Det burde samboeren din være utrolig takknemlig for at du orker også!!!!
Jepp. Håper det blir bedre etterhvert utover høsten når jeg får mer tidligvakter. Og jenta er i bhg nå på tilvenning

Etter en utrolig urolig natt med lite søvn på storebror så får han være hjemme fra bhg idag slik vi kan få han inn i sove rutiner igjen. Her sovnet han nettopp på 10 min mens i bhg klarer de ikke å få han til å sovne.:-/
Sikkert godt for ham med normal rytme igjen:)

Takk, ja ikke så lett. Storebror pleier somregel å sove godt når han først sovner men når han har hatt flere dager uten lur på dagtid så blir søvnen på kvelden urolig. Så hjemme fra bhg idag. Har så mye søvn å ta igjen
Blir som regel krøll på natta når det er krøll på dagen ja:)

Vi har vært på åtte mnd kontroll på helsestasjonen i dag.

8410 og 68,7 fint på kurvene sine.

Fine hs maser ikke på at jeg må slutte å amme om natta
Bare støtter meg i at jeg gir ikke mye oppmerksomhet til en som er våken klokken fire og synes det er morgen.

Jeg lar henne ikke ligge alene og være trist, jeg er der, ammer og sånn. Men sier at det er natta. Driver ikke og prater og leker og står opp før etter seks.
Du gjør nok lurt i det:)
Kl 04 er ikke morgen:P

Sikkert godt for ham med normal rytme igjen:)
Ja han er en person som trenger struktur spesielt på søvnen så å gå fra å være vant til å ha en lur ca 10.15/10.30 til å plutselig skal bli lagt kl 12 og hvor personalet ikke klarer å få han til å sovne fordi han er overtrøtt.

Du gjør nok lurt i det:)
Kl 04 er ikke morgen:P
Fire er natt

Det skal være etter seks for å kalles morgen

Så nærhet kan hun få. Men ille oppmerksomhet som om det var morgen
Det er jo natt.

(eldstemann som stadig er på do og kommer inn og spørr om det er morgen får nå kontant svar "se på klokka di!" jeg håper han etterhvert gjør det uten å vekke meg for at jeg skal be ham om det....)

God kveld folkens
Hva gjør dere?
Ammer.

Har egentlig akkurat fått de to eldste i seng. Pusset tenner og sunget på sengekanten. Men da våknet yngste så nå ammer jeg.

Deretter er det fredagskveld
Mannen så på fotball da jeg gikk ned. Ikke egentlig planlagt noe for kvelden. Må ha noe mat. Blir vel ellers bare å sløve med en pc på fanget.

God kveld :D har tid og jeg orker å ta turen innom :) på tirsdag møtte jeg bentleif igjen :D ❤ onsdag slappet jeg av og etter husarbeid sovnet jeg noen timer etter natalia sov. Våknet en gang for mating på lillegutt og la meg igjen for natta etter noen timer. Igår var jeg på babykino med noen fra termin gruppen min :D sovnet når Natalia sov og samme greia igjen. Barna mine er mitt høydepunkt i hverdagen og sammen med mannen min betyr de alt for meg og gjør meg så lykkelig ❤

Ammer.

Har egentlig akkurat fått de to eldste i seng. Pusset tenner og sunget på sengekanten. Men da våknet yngste så nå ammer jeg.

Deretter er det fredagskveld
Mannen så på fotball da jeg gikk ned. Ikke egentlig planlagt noe for kvelden. Må ha noe mat. Blir vel ellers bare å sløve med en pc på fanget.
Så han på aafk?

Back
Topp