Jeg har vært på shopping og nå gjør jeg ingentingGod dagskikkelig dritt vær i dag. Blir inne å tar klesvask å finner frem vinter klærne
![]()
Hva gjør dere i dag ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært på shopping og nå gjør jeg ingentingGod dagskikkelig dritt vær i dag. Blir inne å tar klesvask å finner frem vinter klærne
![]()
Hva gjør dere i dag ?
God ettermiddagGod morgenen stund siden sist nå. Formen min har ikke vært så bra og mannfolket mitt har vært håpløs
![]()
Det skal du ikke tenke påDa sykemeldte kiropraktoren meg for 2 uker for å prøve å gi bekkenet mitt en sjans til å bli bedre. Gubben må da ta over permisjonen og jeg sitter med verdens dårligste samvittighet for han vil helst jobbe siden han begynte der i april og kun har engasjement ut oktober foreløpig.
Grusomt tidlig. Skal ikke påstå at dagen har vært så mye bedre, lite soving og en små syk unge som skal henge i beina mineGod dag
Usj, det var tidlig!
God bedring til deg![]()
Ikke veldigHa ha a jøss for det r lett
Haha, så flink han erJeg og mannen har 2 års dag om ei uke![]()
Spurte han viste hvilken dag og dato det var neste uke. Han svarte "det er da mandag?"
Jaa men dato?
"Det er en eller annen markering....ååh please ikke la meg sove på sofaen frem til jul nå a...nei vent vi har jo 2 års dag"
Haha!
Så flink du erDa er jeg igang med å koke saft
![]()
Hittil har jeg tappet av en liter, der er mer i bæra og så har jeg like mye bær til så jeg skal koke en runde til etterpå. Spent på hvor mye det blir.
Krysser fingre for at det snart snurHan fullammes ja. Har vært til 3 behandlinger til nå hvor det har løsnet noe i ryggen men ikke så mye på gråten
Tusen takkUff dagod bedring til han!
Ja jeg vet, men ser gubben har så lyst til å jobbe når han endelig har fått jobbDet skal du ikke tenke påhelsa først
![]()
Ja kjennes nå, men satser på at det snur snartKrysser fingre for at det snart snur
Du må være utslitt!
Nei hvor er den fra?:OOkiDu har vel ikke strikket denneVis vedlegget 192708
Ja trenger litt tid for meg selv kjenner jegDet blir nok himmelsk for deg![]()
Ånei så kjedelig da. God bedring!I dag skulle mini begynne i barnehagen for første gang. Men hva skjer? Han er syk![]()
TakkÅnei så kjedelig da. God bedring!
Vært på jobb idagGod dagskikkelig dritt vær i dag. Blir inne å tar klesvask å finner frem vinter klærne
![]()
Hva gjør dere i dag ?
Men eller bra? Med ungene?God morgenen stund siden sist nå. Formen min har ikke vært så bra og mannfolket mitt har vært håpløs
![]()
Kroppen går før jobbenDa sykemeldte kiropraktoren meg for 2 uker for å prøve å gi bekkenet mitt en sjans til å bli bedre. Gubben må da ta over permisjonen og jeg sitter med verdens dårligste samvittighet for han vil helst jobbe siden han begynte der i april og kun har engasjement ut oktober foreløpig.