Hvor gammel er hun nå?Hun prøver seg på å gå. Litt for tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gammel er hun nå?Hun prøver seg på å gå. Litt for tidlig
Var den der?Må se om jeg har den i boka mi![]()
Snakk om å være vanskelig nav altsåSnakk om motivasjon å snakke med nav. Ble sykemeldt idag av kiropraktor pga bekkenet, far skal overta permisjonen de 2 ukene, beskjeden fra nav er at js han må vel bare begynne permisjonen fra idag men det er jo ikke sikkert nav godkjenner overføringen av permisjonen så vi må jo være innstilt på det men da må mannen ta det med sjefen etterpå:-/. Er jo en grunn til at jeg er sykemeldt slik at far kan ta over og hjelpe meg med lillebror. Kan knapt gå uten støtte nå og risikerer krykker snart:-/
Hvor langt på vei er du nå?Så kjekt å ha fått en ekstra bekreftelse på at det er en jente i magen![]()
Hun blir 9 mnd 2 septHvor gammel er hun nå?
Mi er ikke heller i toppform. Forkjøla etter bhgTakkskikkelig slapp i daf
Hvilken smak laga dere?Siden middagen var veldig lett laget idag (bare å slenge i ovnen), lagde vi smoothie is istedenfor![]()
Snuppa gleder seg veldig til de er ferdige da.
Godt mulig detHar en mistanke om at gubben også har sovnet da han la storebror. Vært stille der i fra litt for lenge nå
Skal sjekke om lillejenta sovner.. jenta griner oppe. Gubben er å legger å trøster. Så vil ikke forstyrre med å hente boka i overetasjenVar den der?![]()
Tidlig uteHun blir 9 mnd 2 sept
Håper hun plutselig bare sovnerEn time siden H gikk opp med jenta.. enda er hun ikke sovnet.. tacoen er straks klar. Manger bare å frese opp kjøttet igjen og ha i krydder
Magen rumler desperat
Og hun er langt fra å sovne![]()
Jordbær, bringebær, blåbær og banan med jordbær og bringebær yoghurt og appelsinjuiceHvilken smak laga dere?
Håper de sovner fort og uten problemerHjemme alene med tre unger i kveld
En i seng så langt. Jeg må stå opp og få de andre to i seng nå.
Huff. Kanskje det er det varierende været..Mi er ikke heller i toppform. Forkjøla etter bhg