Skravletråd August 2016

Har en mistanke om at gubben også har sovnet da han la storebror. Vært stille der i fra litt for lenge nå

Føler meg gammel, stor og stiv når jeg må gi opp å dusje med dusje fordi jeg ikke greier å komme opp fra huk i dusjen uten å falle :o
Så nå sitter jeg heller utenfor på en liten krakk. Snuppa liker all ekstra plassen hun fikk da :p

En time siden H gikk opp med jenta.. enda er hun ikke sovnet.. tacoen er straks klar. Manger bare å frese opp kjøttet igjen og ha i krydder

Magen rumler desperat

Og hun er langt fra å sovne :(

Snakk om motivasjon å snakke med nav. Ble sykemeldt idag av kiropraktor pga bekkenet, far skal overta permisjonen de 2 ukene, beskjeden fra nav er at js han må vel bare begynne permisjonen fra idag men det er jo ikke sikkert nav godkjenner overføringen av permisjonen så vi må jo være innstilt på det men da må mannen ta det med sjefen etterpå:-/. Er jo en grunn til at jeg er sykemeldt slik at far kan ta over og hjelpe meg med lillebror. Kan knapt gå uten støtte nå og risikerer krykker snart:-/
Snakk om å være vanskelig nav altså

Hjemme alene med tre unger i kveld
En i seng så langt. Jeg må stå opp og få de andre to i seng nå.

En time siden H gikk opp med jenta.. enda er hun ikke sovnet.. tacoen er straks klar. Manger bare å frese opp kjøttet igjen og ha i krydder

Magen rumler desperat

Og hun er langt fra å sovne :(
Håper hun plutselig bare sovner

God kveld :-) Helgen vært bra for alle? Vi fikk endelig vært på barseltreff, og det var utrolig koselig! Og nå har jeg en undulat som tasser rundt på gulvet, en liten en som er utslitt, og en syk mann :-P Jaja.

Back
Topp