Skravletråd August 2016

Håper regnet holdt seg borte resten av dagen:)
Det gjorde det, det ble til og med varmt nok til at mellomste og nabojenta fikk noen runder på vannsklia. Vel. Mammaen til nabojenta mente det ikke var varmt nok. Jeg som sto og plukket bær i sola var uenig så da hun skulle inn til middag fikk min lov. Den middagen ble raskere enn jeg hadde forventet, og vips der var hun....

Og min mellomste lærte å sykle. Ikke blir holding på sykkelen, bare prøve selv og det fikk hun til. Hun begynte med svigerfar i ferien. Da turte hun ikke få opp andre foten
Da svigermor var her kom hun seg et par meter før hun tok nedi beina
I løpet av dagen i går fikk hun taket på det og syklet masse. Reelt sett bare på flat vei da, må øve litt på å tørre bakken og ujevn skogssti og sånn. Men hun lærte å sykle i går!

God morgen. Mor er forkjøla, nesaa renner og halsen er tett. Ikke nok med det var det en liten jente som besemte seg for å stå opp samtidig med pappa (5:00) det var selvsagt ikke populært at han skulle på jobb.
Stod ved døra, gråt store krokodilletårer, ropte "PAPPA" og hamret på døra etter at han hadde gått.

God morgen. Mor er forkjøla, nesaa renner og halsen er tett. Ikke nok med det var det en liten jente som besemte seg for å stå opp samtidig med pappa (5:00) det var selvsagt ikke populært at han skulle på jobb.
Stod ved døra, gråt store krokodilletårer, ropte "PAPPA" og hamret på døra etter at han hadde gått.
God bedring, håper det er kortvarig ❤

Søtt at hun ville være med pappa da ❤ men oppe litt for tidlig :o

God bedring, håper det er kortvarig ❤

Søtt at hun ville være med pappa da ❤ men oppe litt for tidlig :o
Takk :) blir alltid forkjøla hver høst :p bare "glemmer" det litt når sommeren er på vei mot slutten :p

Hun får gjeeerne bli med pappa på jobb ;) så får jeg sove haha :D men da tror jeg ikke han hadde fått jobbet så mye, maskiner, trucker og ett stort lager :p pluss masse knapper :p

I dag skulle mini begynne i barnehagen for første gang. Men hva skjer? Han er syk :(

Å nei så kjedelig:-/. Her hadde vi innkjøringen i forrige uke for storebror og han våknet forkjølt i går og med feber idag:-/
Så kjedelig :( her ble min forkjøla natt til lørdag. Feber i dag. Kjedelig når de små er syk :(

Back
Topp