Skravletråd August 2016

Hvordan unngå å gå fra forstanden? Lillebror har vært urolig og grått i hele dag og kanskje sovet 30min ila hele dagen siden han og storebror våknet rundt kl 6. Jeg blir gal. Prøvde å få han i bæresjalet for å gå med han i det men han spenner seg så jeg får han ikke oppi. Sovner han så våkner han når jeg legger han i vognen. Var rolig lenge nok til at vi fikk laget middag men som vanlig begynner han å hyle når middagen er ferdig og vi skal spise. Og skal absolutt ikke roe seg under noen omstendigheter. Nå er jeg så utrolig sliten etter en uke alene med de 2 hvor også storebror nå merker bhg start og 1 uke med dårlig søvn både dagtid og natt. Nå er han så sutrete og trøtt at det er godt gjort. Men sove? Hvem gidder det?
Så utrolig slitsomt:(
Høres ut som om lillebror har vondt siden han spenner seg sånn...

Så utrolig slitsomt:(
Høres ut som om lillebror har vondt siden han spenner seg sånn...
Vi går til kiropraktor pga ryggen men han har ikke vært så urolig før. I dag er det helt grusomt. Somregel har han pleid å sovne til nå på kveldene men han kaver og gråter om hverandre. Skal ikke sovne. Fått ut en del luft men er tydeligvis noe mer/annet som plager han. Så kan bli en lang natt om dette fortsetter for han finner absolutt ikke roen ikveld til å sove og han er egentlig trøtt også

Back
Topp