Håper det hjelperNå kom det plutselig ei tann gjennom og hun som hr vært sur i hele helga, ble plutselig sprudlende glad. Så er håp for uka![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det hjelperNå kom det plutselig ei tann gjennom og hun som hr vært sur i hele helga, ble plutselig sprudlende glad. Så er håp for uka![]()
Hørtes greit utStrikke og drikke te![]()
VeldigHøres ut som en koselig dag![]()
Å du henger etter som vanligGod kveld![]()
Her starter konserten så fort frøkna våknerHaha, mye lyd hos deg da?![]()
Så utrolig slitsomtHvordan unngå å gå fra forstanden? Lillebror har vært urolig og grått i hele dag og kanskje sovet 30min ila hele dagen siden han og storebror våknet rundt kl 6. Jeg blir gal. Prøvde å få han i bæresjalet for å gå med han i det men han spenner seg så jeg får han ikke oppi. Sovner han så våkner han når jeg legger han i vognen. Var rolig lenge nok til at vi fikk laget middag men som vanlig begynner han å hyle når middagen er ferdig og vi skal spise. Og skal absolutt ikke roe seg under noen omstendigheter. Nå er jeg så utrolig sliten etter en uke alene med de 2 hvor også storebror nå merker bhg start og 1 uke med dårlig søvn både dagtid og natt. Nå er han så sutrete og trøtt at det er godt gjort. Men sove? Hvem gidder det?
Sånn er det bareDe trengte det, og da må man vel skaffe det
Det står høyt opp på min ønskeliste ogsåSkulle hatt ekstra øyer og hender noen ganger gitt![]()
Vi går til kiropraktor pga ryggen men han har ikke vært så urolig før. I dag er det helt grusomt. Somregel har han pleid å sovne til nå på kveldene men han kaver og gråter om hverandre. Skal ikke sovne. Fått ut en del luft men er tydeligvis noe mer/annet som plager han. Så kan bli en lang natt om dette fortsetter for han finner absolutt ikke roen ikveld til å sove og han er egentlig trøtt ogsåSå utrolig slitsomt
Høres ut som om lillebror har vondt siden han spenner seg sånn...
Håper også detHåper det hjelper
Avslappende iallefallHørtes greit ut
Ikke sant.Veldigikke ofte de er i byen heller. Vanligvis må jo vi besøke de
![]()
StrikkeSofa og hvile
Du da?
Her åStrikke![]()
Kommet langt på ditt?Her å
Kan takke lillebror for detIkke sant.greit de kom deres vei nå
![]()
Ja vil si detKommet langt på ditt?
Ferdig med et par sokker. Begynt på et tilJa vil si detdu da ?
Så braFerdig med et par sokker. Begynt på et til![]()