Skravletråd August 2016

Det er herlig med fridager innimellom:D
Ja :D og forhåpentligvis er LJ endel i bhg da på videre innkjøring med gubben eller alene så jeg får faktisk ha fri alene :D

Og da ska jeg syyyy

God kveld god kveld :) hvordan har dagen deres vært?
Idag så kom min far og stemor på spontanbesøk til hovedstaden :D de skulle kjøre lillebror inn. Så vi har hengt med de idag. Pappa fikk prøve seg på pokemon go. Han syns ikke det var så moro :p
Høres ut som en koselig dag :)

Jenta er lagt, teen står klar og strikketøyet ved siden av meg. Jeg er klar for litt avslapning :)

På en rolig og fredlig trilletur eb søndags formiddag. Lite folk, lite biler. Lyd av fugler.

Pustepause utenfor kiwi, pokestop. Gymmen på andre siden av veien er rød som meg, og med ledig plass som jeg tok. Mister den nok når ungdommene våkner og kommer seg ut, min er den sterkeste på gymmen, den er like under 1000 og jeg er level 16. Men det er greit.

Det begynte akkurat å regne, på med regntrekk. Det er jeg ikke kledd for, så spørs om turen blir kort.

Men håper regnet gir seg fortere, jeg venter jo på mine foreldre som kommer for å plukke rips og det hadde jeg også tenkt å gjøre. Det er ikke gøy å gjøre i regn.
Håper regnet holdt seg borte resten av dagen:)

Back
Topp