TakkDet vil jeg tro han varherlige bilder!
Skikkrlig stas altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkDet vil jeg tro han varherlige bilder!
Du får stjele denHar egentlig ikke lyst til å levere hunden tilbake på mandag![]()
Så gøy daVi får lånehund på onsdag , blir koselig
Shopping i Norge ?Nei det nærmer seg!
Bare jeg kommer meg på shopping neste helg så kan jeg også begynne å fikse ting![]()
Regner med du mener storebror?4 korte dager i bhg og lillebror er blitt forkjølt:-/. Satser på at feberen holder seg borte. Så får se formen hans an i morgen om vi leverer han i bhg
Den vanlige lille veskrhundenSå gøy dahva slags hund?
Ja mente selvsagt storebrorRegner med du mener storebror?
God bedring til ham!
JaDet er herlig med fridager innimellom![]()
Nå kom det plutselig ei tann gjennom og hun som hr vært sur i hele helga, ble plutselig sprudlende glad. Så er håp for ukaKrysser fingre for det![]()
Håper dere får henne på lån flere ganger daSkal straks ut i skogen med hunden.
Siste skogstur får vi leverer henne tilbake til eieren, kommer til å savne henne
God kveldGod morgen![]()
Strikke og drikke teLigge på sofaen
Din da?
Æsj da! Håper det er en forbipasserende forkjølelse!Jeg har blitt forkjølasikkelig også. Fin måte å avslutte uka på
![]()
Høres ut som en koselig dagGod kveld god kveldhvordan har dagen deres vært?
Idag så kom min far og stemor på spontanbesøk til hovedstadende skulle kjøre lillebror inn. Så vi har hengt med de idag. Pappa fikk prøve seg på pokemon go. Han syns ikke det var så moro
![]()
Haha, mye lyd hos deg da?Mannen har byttet batteri i absolutt alle lekene til frøkna"ja men det er klart de skal ha batteri"
Håper regnet holdt seg borte resten av dagenPå en rolig og fredlig trilletur eb søndags formiddag. Lite folk, lite biler. Lyd av fugler.
Pustepause utenfor kiwi, pokestop. Gymmen på andre siden av veien er rød som meg, og med ledig plass som jeg tok. Mister den nok når ungdommene våkner og kommer seg ut, min er den sterkeste på gymmen, den er like under 1000 og jeg er level 16. Men det er greit.
Det begynte akkurat å regne, på med regntrekk. Det er jeg ikke kledd for, så spørs om turen blir kort.
Men håper regnet gir seg fortere, jeg venter jo på mine foreldre som kommer for å plukke rips og det hadde jeg også tenkt å gjøre. Det er ikke gøy å gjøre i regn.
God kveldGod dag jenter, hva bringer dagen dere?
Håper dere har hatt det gøyHa en fin søndag. Vi skal på åpen gård![]()
Koselig med koseguttOppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel går.
Kjøkkenet er ryddet og vasket.
Det jeg trenger til å lage middag er tatt opp.
Nå kan jeg sitte ned 5 minutter.
Hei lille U, våknet du.
Jippi, da får jeg sittet ned med liten kosegutt![]()