Skravletråd August 2016

Haha, det er bra :) Han er litt bortskjemt han her og, hehe, så jeg skal ikke si noe :-D
Trodde egentlig han skulle svare bearnaise eller whiskey-saus eller noe slikt så ble tatt litt på senga.
Var forresten Biff Wellington som vi skulle ha denne sausen til

Tror mannen begynner å bli litt for bortskjemt.
Forteller han hva det er til middag i kveld, men jeg har glemt å planlegge en saus og spør hva han ønsker seg.
Rødvinssaus svarer han.
Svarer at det har jeg aldri leget før, ikke lest oppskrifter på eller handlet inn til.

Og hva tror dere han gjør, jo han titter så vidt opp fra dataskjermen og sier "at det pleier da ikke å hindre meg"
Hehe ble det rødvinssaus da? ;)

Åååh! Faktisk litt misunnelig :-D
Burde ikke være det, for veien hit har hvert LANG!

34 dager til han ikke er prematur lengre og godt kan komme!
Da kan du bli misunnelig, når dette endelig er over :p

4 korte dager i bhg og lillebror er blitt forkjølt:-/. Satser på at feberen holder seg borte. Så får se formen hans an i morgen om vi leverer han i bhg

4 korte dager i bhg og lillebror er blitt forkjølt:-/. Satser på at feberen holder seg borte. Så får se formen hans an i morgen om vi leverer han i bhg
Kjedelig med forkjølelse da :( blir ofte sånn det første året i bhg har jeg hørt. Får håpe feberen holder seg borte.
God bedring til lillebror :)

Kjedelig med forkjølelse da :( blir ofte sånn det første året i bhg har jeg hørt. Får håpe feberen holder seg borte.
God bedring til lillebror :)
Takk:-). Mente jo selvsagt at storebror er forkjølt:-P. Ammetåke her:-). Men hørt jeg også at første året kan være en del sykdom

Takk:-). Mente jo selvsagt at storebror er forkjølt:-P. Ammetåke her:-). Men hørt jeg også at første året kan være en del sykdom
Haha ååh jaa, ammetåke er lov ;) ja det første året er det mye sykdom har jeg hørt.
Vi begynner å bli forkjøla selv.
Så våkna J kl 6 :o lenge siden vi stod opp så tidlig :p

Haha ååh jaa, ammetåke er lov ;) ja det første året er det mye sykdom har jeg hørt.
Vi begynner å bli forkjøla selv.
Så våkna J kl 6 :o lenge siden vi stod opp så tidlig :p
Kjedelig å være forkjølt:-/. Her har vi våknet før 6 hele uken så vi er temmelig trøtte alle mann. Hadde håpet ar bhg start skulle gjøre at han sov litt lenger men den gang ei. Sovner i 19 tiden, sutrer noen ganger ila natten og våkner i halv 6 tiden

At det er mye sykdom første året i bhg kan sånnsett stemme. For første i alle fall, om nr to er født får den det gjerne samtidig som eldste og er da vagt mer rustet når bhg begynner

Men egentlig er de mye forkjølet så lenge de går i bhg uansett synes jeg...

Kjedelig å være forkjølt:-/. Her har vi våknet før 6 hele uken så vi er temmelig trøtte alle mann. Hadde håpet ar bhg start skulle gjøre at han sov litt lenger men den gang ei. Sovner i 19 tiden, sutrer noen ganger ila natten og våkner i halv 6 tiden
Det er grusomt å våkne før 6 :p vi var der før sommeren, men i sommer så snudde det å hun sov til 7-8 :D så fikk tidenes sjokk når jeg våkna av at frøkna stod i sin egen seng og ropte "MAAAMMAAA" :p
Her i huset er alle forkjøla :p mannen har det så klart værst ;)

Det er grusomt å våkne før 6 :p vi var der før sommeren, men i sommer så snudde det å hun sov til 7-8 :D så fikk tidenes sjokk når jeg våkna av at frøkna stod i sin egen seng og ropte "MAAAMMAAA" :p
Her i huset er alle forkjøla :p mannen har det så klart værst ;)
Her har storebror alltid vært en morgenfugl og det er sensasjon om han sover til 7 tiden. Nå er han så utslitt og sutrete etter masse inntrykk i bhg, dårlig søvn på natten og tidlige morgener denne uken at det er grusomt. Så nå sover han heldigvis:-). Håper bare lillebror også sover litt nå:-).
Ikke lett å være mann og syk altså:-P

Her har storebror alltid vært en morgenfugl og det er sensasjon om han sover til 7 tiden. Nå er han så utslitt og sutrete etter masse inntrykk i bhg, dårlig søvn på natten og tidlige morgener denne uken at det er grusomt. Så nå sover han heldigvis:-). Håper bare lillebror også sover litt nå:-).
Ikke lett å være mann og syk altså:-P
Aah min er også morgen fugl. Hehe. Nå har hun sovet litt :) skulle sovet selv men jeg måtte vaske klær :p

Vår ble og forkjøla denne helga. Men virker så det går fort over uten feber :)

Back
Topp