Så flottHar også skogen så nære, og bruker den mye![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flottHar også skogen så nære, og bruker den mye![]()
Skjønner denBle ivrig![]()
Sokker til lillejenta miHva strikker du på?![]()
Det gjorde det, det ble til og med varmt nok til at mellomste og nabojenta fikk noen runder på vannsklia. Vel. Mammaen til nabojenta mente det ikke var varmt nok. Jeg som sto og plukket bær i sola var uenig så da hun skulle inn til middag fikk min lov. Den middagen ble raskere enn jeg hadde forventet, og vips der var hun....Håper regnet holdt seg borte resten av dagen![]()
Ja, skal få inn siste tingene som er minimum for hva vi trengerShopping i Norge ?![]()
God bedring, håper det er kortvarig ❤God morgen. Mor er forkjøla, nesaa renner og halsen er tett. Ikke nok med det var det en liten jente som besemte seg for å stå opp samtidig med pappa (5:00) det var selvsagt ikke populært at han skulle på jobb.
Stod ved døra, gråt store krokodilletårer, ropte "PAPPA" og hamret på døra etter at han hadde gått.
TakkGod bedring, håper det er kortvarig ❤
Søtt at hun ville være med pappa da ❤ men oppe litt for tidlig![]()
Håper også detFår helt vondt av lillebror
Håper dere finner npe som hjelper
Kos deg på jobb søtaKlar for jobb![]()
Masse god bedringMøkkabekken
Tatt det ganske så rolig i dag men likevel er det helt ute å kjøre..
Da får du slutte med detNår heg er mye i aktivitet på hardt underlag
Den er søtDen vanlige lille veskrhunden![]()
Det blir nok himmelsk for degJaog forhåpentligvis er LJ endel i bhg da på videre innkjøring med gubben eller alene så jeg får faktisk ha fri alene
![]()
Og da ska jeg syyyy
Å nei så kjedelig:-/. Her hadde vi innkjøringen i forrige uke for storebror og han våknet forkjølt i går og med feber idag:-/I dag skulle mini begynne i barnehagen for første gang. Men hva skjer? Han er syk![]()
Så kjedeligÅ nei så kjedelig:-/. Her hadde vi innkjøringen i forrige uke for storebror og han våknet forkjølt i går og med feber idag:-/