Skravletråd August 2016

Har så dårlig samvittighet ovenfor disse barna.
De var virkelig lei seg i morges side jeg skulle levere tilbake hunden på vei til jobb

Så kjedelig :( her ble min forkjøla natt til lørdag. Feber i dag. Kjedelig når de små er syk :(
Helt enig:-(. Her ble storebror forkjølt natt til søndag og feber idag. Kjedelige greier. Håper de blir fort friske:-). God bedring til din lille:-)

Helt enig:-(. Her ble storebror forkjølt natt til søndag og feber idag. Kjedelige greier. Håper de blir fort friske:). God bedring til din lille:)
God bedring til din gutt og :)

God morgen. Mor er forkjøla, nesaa renner og halsen er tett. Ikke nok med det var det en liten jente som besemte seg for å stå opp samtidig med pappa (5:00) det var selvsagt ikke populært at han skulle på jobb.
Stod ved døra, gråt store krokodilletårer, ropte "PAPPA" og hamret på døra etter at han hadde gått.
God bedring til deg

God morgen. Mor er forkjøla, nesaa renner og halsen er tett. Ikke nok med det var det en liten jente som besemte seg for å stå opp samtidig med pappa (5:00) det var selvsagt ikke populært at han skulle på jobb.
Stod ved døra, gråt store krokodilletårer, ropte "PAPPA" og hamret på døra etter at han hadde gått.
God bedring til deg

God dag :) skikkelig dritt vær i dag. Blir inne å tar klesvask å finner frem vinter klærne :)

Hva gjør dere i dag ?

God morgen :) en stund siden sist nå. Formen min har ikke vært så bra og mannfolket mitt har vært håpløs :p

Da sykemeldte kiropraktoren meg for 2 uker for å prøve å gi bekkenet mitt en sjans til å bli bedre. Gubben må da ta over permisjonen og jeg sitter med verdens dårligste samvittighet for han vil helst jobbe siden han begynte der i april og kun har engasjement ut oktober foreløpig.

God dag :) skikkelig dritt vær i dag. Blir inne å tar klesvask å finner frem vinter klærne :)

Hva gjør dere i dag ?
God morgen! Her har vi gått til barnehagen idag og levert, så er det full jobbings med oppussing og rydding. Heldigvis ikkje dårlig veir, strålende sol. Så vi slipper vinterklær litt til ;)

Back
Topp