Orker ikke det på en stund![]()
Vanskelig å få riktig lys når det begynner å bli mørkt ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Orker ikke det på en stund![]()
Jepp. Håper det blir bedre etterhvert utover høsten når jeg får mer tidligvakter. Og jenta er i bhg nå på tilvenningMen greit at han har jobb osv, men han har da også pauser i løpet av dagen.
Og å passe på et hushold samt et barn er mye mer enn 100% stilling! Så å jobbe oppå der igjen skjønner jeg ikke at du orker! Det burde samboeren din være utrolig takknemlig for at du orker også!!!!
Sikkert godt for ham med normal rytme igjenEtter en utrolig urolig natt med lite søvn på storebror så får han være hjemme fra bhg idag slik vi kan få han inn i sove rutiner igjen. Her sovnet han nettopp på 10 min mens i bhg klarer de ikke å få han til å sovne.:-/
Blir som regel krøll på natta når det er krøll på dagen jaTakk, ja ikke så lett. Storebror pleier somregel å sove godt når han først sovner men når han har hatt flere dager uten lur på dagtid så blir søvnen på kvelden urolig. Så hjemme fra bhg idag. Har så mye søvn å ta igjen
Du gjør nok lurt i detVi har vært på åtte mnd kontroll på helsestasjonen i dag.
8410 og 68,7 fint på kurvene sine.
Fine hs maser ikke på at jeg må slutte å amme om natta
Bare støtter meg i at jeg gir ikke mye oppmerksomhet til en som er våken klokken fire og synes det er morgen.
Jeg lar henne ikke ligge alene og være trist, jeg er der, ammer og sånn. Men sier at det er natta. Driver ikke og prater og leker og står opp før etter seks.
Så dyktig du er![]()
![]()
Vanskelig å få riktig lys når det begynner å bli mørkt utemen den er i hvit fleece da
hvilken farge vil du ha?
Ja han er en person som trenger struktur spesielt på søvnen så å gå fra å være vant til å ha en lur ca 10.15/10.30 til å plutselig skal bli lagt kl 12 og hvor personalet ikke klarer å få han til å sovne fordi han er overtrøtt.Sikkert godt for ham med normal rytme igjen![]()
Haha godt det er flere barn som gjør sånnLJ går og rundt sånn![]()
God kveldGod kveld folkens
Hva gjør dere?
Hvilken er det?God kveld
Ser på film. En av mine favoritt filmer har endelig kommet på Netflix![]()
Fire er nattDu gjør nok lurt i det
Kl 04 er ikke morgen![]()
Save the last danceHvilken er det?
Ammer.God kveld folkens
Hva gjør dere?
Koselig å høreGod ettermiddag
Koselig å se deg igjen! Alt bra med de søte små?![]()
Ja ja alt bra med oss vettuMen eller bra? Med ungene?![]()
Åh så søt![]()
![]()
Vanskelig å få riktig lys når det begynner å bli mørkt utemen den er i hvit fleece da
hvilken farge vil du ha?
Ikke hørt omSave the last dance![]()
Så han på aafk?Ammer.
Har egentlig akkurat fått de to eldste i seng. Pusset tenner og sunget på sengekanten. Men da våknet yngste så nå ammer jeg.
Deretter er det fredagskveld
Mannen så på fotball da jeg gikk ned. Ikke egentlig planlagt noe for kvelden. Må ha noe mat. Blir vel ellers bare å sløve med en pc på fanget.