TakkSå bragratulerer til mannen din!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå bragratulerer til mannen din!
Ja ihvertfall for han som så på det som et problemNå er ser problemet løst![]()
Håper han kom uten at det ble noe problemDen gubben burde komme hjem snart. Skulle jobbe noen timer. Dro 5 i morrest.
Han er enda ikke hjemme. Og strøm på mobilen har han ikke. Og å ta en telefon fra kontoret når han vet jeg trenger å vite når han er hjemme, kan han tydeligvis heller ikke.
Av og til tenker han ikke lengre enn sin egen nesetipp. Han visste jeg trengte han hjemme nå for jeg må innom jobb med nøkler til de som jobber senvakt. Tar jeg med ei sur og trøtt frøken dit, sovner hun i bil, så det går heller ikke.
La meg bestille noe rosa i en søt farge av fleece til kronepannebånd når lønna kommer 1, så kan jeg se om jeg får det til så fint som jeg vil ha detJa er nettop det jeg er interssert i. Kivat har , men de er for store til frøkna. Prøvde på OJ sitt. Kunne dessuten tenkt i fleece. Og jeg klarer virkelig ikke det!
Kjempe flottLa meg bestille noe rosa i en søt farge av fleece til kronepannebånd når lønna kommer 1, så kan jeg se om jeg får det til så fint som jeg vil ha detSå gir jeg deg beskjed
![]()
velger å la det ligge for nå. så ikke ut som han skjønte uansett problemet fra min side...Hvordan gikk det hjemme hos dere da? Fred i heimen igjen?
Det gikk kjempe braHvordan gikk oppkjøringen?
Kjempe flottsnille du!!
han kom hjem halv 6.. når han senest skulle vært hjemme halv 3. men sur for at han kunne gitt beskjedHåper han kom uten at det ble noe problem
Tror han hadde blitt kastet fort ut! Hadde ihvertfall ikke akseptert det!han kom hjem halv 6.. når han senest skulle vært hjemme halv 3. men sur for at han kunne gitt beskjed
Ja sjekk detGøy å prøve noe nytt
Når jeg tenker meg om.. så har jeg hvit fleece i stofflageret.. Evt offwhite. men det sjekker jeg imorgen. Så kan jeg prøve å lage et i helga å se![]()
Man skal velge sine kamper har jeg hørt. Men det kan resultere i at man ikke tar noen..velger å la det ligge for nå. så ikke ut som han skjønte uansett problemet fra min side...
Om han er småsyk kan jo det også gjøre han utilpassJa tenkte å gjøre det. Hvis han går i bhg i morgen blir vi der til vi tar han hjem, ser ut til at han trenger en lenger tilvenning enn det så ut til i forrige uke.
Sant det. Har ventet på en reaksjon. Satser på at de i bhg får til å legge han etterhvert for slik det er nå kan det ikke fortsette. Han er ett skikkelig vanedyr når det kommer til søvnen og blir skikkelig gretten og lei hvis han går 1 dag med for lite/ingen søvn. Nå er det flere dager samt dårlige netterOm han er småsyk kan jo det også gjøre han utilpass
Også anlig at det kommer enreaksjon når de skjønner at de skal være hver dag i bhg
Kan ikke være lett dette. Ha de i senga med deg begge to?Liker ikke å være alene hjemme med barna når storebror er så urolig på kvelden:-/. Lillebror har en tendens til å kave og styre han også når jeg legger meg og selvsagt resulterer det i 2 gråtende barn som skal ha oppmerksomhet:-/
Kan jo ikke akkurat gjøre det daTror han hadde blitt kastet fort ut! Hadde ihvertfall ikke akseptert det!
Har det men når lillebror roer seg best med puppen og storebror i armkroken ellers vugging i armene så blir det en utfordring å ta begge på en gangKan ikke være lett dette. Ha de i senga med deg begge to?
Men jeg skal få det til altsåJa sjekk detsupert hihi