Skravletråd August 2016

Ho holder på å sovne nå. Venter litt med å legge ho ned. Hadde egentlig tenkt til å starte prosjekt sovne av seg selv. Men faila i dag også :/
bare bær du. tenner er vondt å få. rutiner får vike :)

Huff. Når legger han seg til vanlig da? Før han begynte i bhg?
Han la seg somregel i 10 tiden. Sovet litt dårlig etter bhg start også på natten så han er nok litt mer trøtt nå når vi leverer han. Derfor jeg håpet de tok hensyn og la han til vante tider.

Vet hun kjønn enda?

Satt sammen 2 nydelige kombinasjoner med stoffer idag. Men ene var rosa og andre blå :p
Nei vet ikke det enda , men fargene hun liker er grønn, gult og beige så det går jo for begge uansett;) Gir lyd når de har vært på oul , da vet jeg alt er bra med lille.:)

Han la seg somregel i 10 tiden. Sovet litt dårlig etter bhg start også på natten så han er nok litt mer trøtt nå når vi leverer han. Derfor jeg håpet de tok hensyn og la han til vante tider.
Jeg syns de burde gjøre det, men kan jo hende det er vanskelig å tilrettelegge? Mange barn på avd. Og slikt.

Jeg syns de burde gjøre det, men kan jo hende det er vanskelig å tilrettelegge? Mange barn på avd. Og slikt.
De er 14 barn på avd har hvor 9 er nye så vidt jeg har forstått. Kan godt forstå at det kan være vanskelig å tilrettelegge men da synes jeg heller ikke de burde love å legge han tidlig og at de alltid pleier å legge nye barn som trenger det til vante leggetider som de har fra før til de får de innkjørt i bhg:-/

Nei vet ikke det enda , men fargene hun liker er grønn, gult og beige så det går jo for begge uansett;) Gir lyd når de har vært på oul , da vet jeg alt er bra med lille.:)
Si ifra du ;)

Ja synes det. Vi har gitt beskjed hver dag at han våkner tidlig og at han er vant til å sove i 10 tiden. De pleier å legge de som sover i 12 tiden men lovet dyrt og hellig at de skulle ta en gradvis tilvenning slik at han slapp å gå helt til 12 tiden den første tiden. Men det har de ikke gjort, så det ender med at han blir overtrøtt slik at det er enda vanskeligere å få han til å sove på dagtid og da ringer de oss. Heldigvis har jeg mulighet til å hente han tidligere siden jeg går hjemme med lillebror men nå er vi kommet i en ond sirkel føler jeg hvor han er så trøtt så trøtt fordi han våkner tidlig, ikke får sovet lenge nok på dagen hvis han får sove i det hele tatt og vi får sa en overtrøtt gutt hjem som gråter og gråter fordi han er så sliten og trøtt etter bhg og masse inntrykk
Du får gi beskrd i m om at fee får følge opp det du sier

De er 14 barn på avd har hvor 9 er nye så vidt jeg har forstått. Kan godt forstå at det kan være vanskelig å tilrettelegge men da synes jeg heller ikke de burde love å legge han tidlig og at de alltid pleier å legge nye barn som trenger det til vante leggetider som de har fra før til de får de innkjørt i bhg:-/
Enig der, dumt å love noe de ikke kan holde.

OK du får oppdatere om hvordan det går da. Og en annen ting. Har du laget pannebånd?
Nei, går i babynest nå for tiden skjønner du ;) Hva tenker du på, er du intr? Har sett på å lage de kronepannebåndene f.eks

Nei, går i babynest nå for tiden skjønner du ;) Hva tenker du på, er du intr? Har sett på å lage de kronepannebåndene f.eks
Ja er nettop det jeg er interssert i. Kivat har , men de er for store til frøkna. Prøvde på OJ sitt. Kunne dessuten tenkt i fleece. Og jeg klarer virkelig ikke det!

Godt ! Slipper dere tenke på det lenger ;)
Han slipper ihvertfall.
Jeg tenker at om politiet hadde stoppet oss hadde de raskt sett ann situasjonen og latt han kjøre ;) han har jo egyptisk, men etter å ha hatt oppholdstillatelse i sverige i et år så "mister" man det, og det er 15 september så tenker de hadde vist litt skjønn ;)

Back
Topp