Takk takkGratulerer KenguFin bil
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takkGratulerer KenguFin bil
![]()
Virker som han har funnet roen nå og sover søttHåper han sov godt
Så bra daVirker som han har funnet roen nå og sover søtt![]()
Mye vondter?Tja skal bli godt når han kommer tror jeg![]()
Takk , og det har den i grunn vært, din dag da?Ha en flott onsdag![]()
Takk,vært fin den. Din dag da?Ha en super dag![]()
Litt pussig det ikke er på tista , men joda funker jo med den der ute. Den eg forøvrig veldig god syns jeg . Bra tilbud. Handlet der når vi var hjemmeMåtte på sportsbutikk, og eneste i byen er jo på Svinesundsparken. Så ble det sparkjøp også. Nye sokkrr og truser til E.
Hvordan er det de dere setter dere ned og virkelig snakker om det?Organisert og flytta så og si alene oppi hele greia. Da han bare jobba..
Så temmelig dritt lei den attituten hans til tider. Ja, han er full rett til å være sliten. Men idag fikk jeg bare nok når min første fridag alene ikke får være det likevel fordi han ditcher pliktene over på meg.
"Det passer jo egentlig superbra at du har fri torsdag" sa han så fint til meg. Nåh? Sier jeg.
"for da kan jo jeg dra på jobb. Gutta trenger meg virkelig"
"Vel vi trenger deg og.. jeg trenger at du faktisk tar ferien din ordentlig og oppfyller avtalen vi har om torsdag" ..
So much for that
Da antar jeg det gikk strålendeHar kjøpt den![]()
Ja, også fått svangerskapsdiabetes og herlige hemoroiderMye vondter?
He he gjorde detDa antar jeg det gikk strålende
Gratulere så mye med ny bil![]()
Plages du?Jeg gir opp den steikkinga snart![]()
Ja. Hater å enda være plagaDet er så kjedelig
Det var en flott bilYes
Lykkelig kjenner jeg
Har sagt til han at han ødela fridagen min. At jeg sårt, sårt trengte det. Og fremdeles trenger den.Du får fortelle han det i klartekst
Joda. En grei dag detTakk , og det har den i grunn vært, din dag da?![]()
Omg da hadde jeg faktisk klikkaHar sagt til han at han ødela fridagen min. At jeg sårt, sårt trengte det. Og fremdeles trenger den.
Får til svar at gutte trenger han. Penger penger
TakkDet var en flott bil![]()
Tror bare ikke han skjønner hvor mye jeg ønsker den ene dagen... han sier det nok ikke for å såre. Men jeg føler jeg jobber dobbelt hele tiden uten at han ser detOmg da hadde jeg faktisk klikka
Har snakket om det mange ganger. Da sier han at han skal bli flinkere å hjelpe, flinkere til det og detHvordan er det de dere setter dere ned og virkelig snakker om det?
Og bruke jeg formuleringer.