Tja skal bli godt når han kommer tror jegJa greit ha litt på lur. Hvordan er formen nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja skal bli godt når han kommer tror jegJa greit ha litt på lur. Hvordan er formen nå?
Uff da, håper han snart blir blid igjenJoda men idag falt lillebror litt og snublet litt når han krøp og ble utrøstelig pga det. Og generelt småsutrete idag
Å nei, da hadde jeg blitt sur!Må mye for ferie til gubben og min fridag imorgen som jeg har gleda og sårt trengt lenge!
Jobben trenger han. Sjefen ringer og sender melding. Det var snakk om 2 timer. Jeg sa at sålenge han leverte i bhg kunne jeg hente. For avtalen var at jeg skulle ha fri. Siden jeg hadde bgg hele forrige uke der jeg var der hele dagen.
Nå ringer han og sier han tar full dag pluss overtid til kvelden.
Kjenner jeg er forbanna jeg
HahaDen perioden har da allerede vart over halve livet![]()
Må være utrolig slitsomt for både han og dereGikk strålende med storebror. Hadde knapt tid til oss foreldre. Lillebror derimot hylte idet vi parkerte utenfor bhg og, fikk ammet litt hvor han var rolig og nå hyler han igjen i bilen. Hadde det ikke vært for at jeg må rekke kiropraktor 10.30 så hadde jeg stoppet men da kommer jeg for sent til timen siden lillebror ikke kommer til å være rolig når vi setter han tilbake i bilstolen.
Ha en flott onsdagHa en fin onsdag alleRolig dag på meg og frøkna her. Har bakt og skal bake litt mer. Besøk ettermiddag
![]()
Hva er det i pakken?Travelt som vanlig
Venter på besøk
Dhl kommee med pakke
Hnte kb
Lufte hnden
Nei.. si det..Noen god begrunnelse for det da?
Hadde blitt skikkelig forbannet for det, hvorfor skal ikke du få ha fridagen din?![]()
De får mat om de kommer om morgenen. Regner med før 8Når søutter frokosten hos dere?
Kos deg på shoppingDa blir det handlerunde idag da. Alltid like spennende å se hbor lenge minsta greier å være tålmodig i vogna![]()
Au, masse god bedringDrittbekken som har slått seg totalt vrang idag![]()
At det er ja :/Bekkentrøbbel er kjipt
Ha en super dagHa en fin onsdag alleRolig dag på meg og frøkna her. Har bakt og skal bake litt mer. Besøk ettermiddag
![]()
Ja jeg er sur. Og han sier han skjønner ikke hvorfor ...Å nei, da hadde jeg blitt sur!![]()
Noe så veldig ogHahalaaang periode
![]()
Takk. Skulle slappe av imorgen. Men blir ikke detAu, masse god bedring![]()
Gikk greitLykke til![]()
Takk takkKos deg på shopping![]()
Måtte på sportsbutikk, og eneste i byen er jo på Svinesundsparken. Så ble det sparkjøp også. Nye sokkrr og truser til E.Kos deg på handling . Hvor skal du shoppe?
Åja, sånn var detÅneida mi er snart 1 år og 2 mnd. Fikk i juli i fjor. Men hu har aldri tålt vogna over tid![]()