Sy babynest. Enn du?Planer for dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sy babynest. Enn du?Planer for dagen?
Virker som hun blir sur så fort. Hun er fæl med å klatre på glassbordet.vi sier nei og tar ned. HylsrikNoe som plager henne da
Morgendrama der ogGod morgen. Her er det som vanlig morgendrama, alltid en av ungene som skal hyle og gråte som en skulle tro det var verdens undergang og idag var det jammen meg storebror som skulle lage spetakkel. Kjenner jeg er spent på å sende han i bhg idag
Får snart besøkSy babynest. Enn du?![]()
He he kjipt når man ikke får til og ikke klarerVirker som hun blir sur så fort. Hun er fæl med å klatre på glassbordet.vi sier nei og tar ned. Hylsrik
Får ikke klatre i trappa alene. Grinda er der. Står å hylskiker for at hun ikke klarer å klatre over
Så koselig da. Det får jeg rundt 12Får snart besøk
Veldig tydeligvis. Men hun kan og gå rundt sånn uten grunnHe he kjipt når man ikke får til og ikke klarer
Joda men idag falt lillebror litt og snublet litt når han krøp og ble utrøstelig pga det. Og generelt småsutrete idagIkke noe de liker å pusle med som kan underholde dem?![]()
Er vel helt normalt mem frustrerende jaVeldig tydeligvis. Men hun kan og gå rundt sånn uten grunn
Tidlig mat der daTenker jeg får vekke LJ og mannen litt før 9. Så drar han med henne til bhg så hun får vært der til spisestunda halv 10. De serverer alltid noe varmmat og LJ gofler det i seg![]()
HahaNei bare sånne små ting som egentlig ikke er så viktigsiden det var en annen som passet frøkna sist så skal svigermor alltid legge inn ett godt ord for seg selvog si at hun ALLTID kan sitte barmevakt eller "jeg skal sitte barnevakt" var vel mere ordrett
![]()
HahaHaha var ikke så søt i går. Ble en del ufine ord, så begynte lille å lehaha.
Det burde de jo gjøreBarneserier.no sin![]()
Syns kundeservicen der hvertfall kunne bekrefte at de har fått mailen min![]()
Sikkert bare en periode...som de så fint sierAner ikke
Virker som mye av sutringa er på ren trass eller stahet.
Grønt er veldig fintJa ikke sant. Endelig noe annet enn blått
Han trenger nok å markere seg littGod morgen. Her er det som vanlig morgendrama, alltid en av ungene som skal hyle og gråte som en skulle tro det var verdens undergang og idag var det jammen meg storebror som skulle lage spetakkel. Kjenner jeg er spent på å sende han i bhg idag
Vi kjøpte mam sin multi-dent eller no. Som dentinox men uten medisiner og de bivirkningene. Smurte den godt flere ganger om dagen og på kvelden i munnen. Det hjalp.
Hun fikk paracet de verste kveldenw for å sove.
Sånne skumpinner likte hun godt. De knasa hun på. Og smokk hele tidenellers er det bare å holde ut. Det går over
eneste måte å få henne til å sove på natta var i armkroken i senga sammen med oss. Og så fikk hun alltid kald smoothie eller kalde ting fremfor romtemperert smoothie f.eks da det kalde linda mer
![]()
Det var da kjipt av han.Må mye for ferie til gubben og min fridag imorgen som jeg har gleda og sårt trengt lenge!
Jobben trenger han. Sjefen ringer og sender melding. Det var snakk om 2 timer. Jeg sa at sålenge han leverte i bhg kunne jeg hente. For avtalen var at jeg skulle ha fri. Siden jeg hadde bgg hele forrige uke der jeg var der hele dagen.
Nå ringer han og sier han tar full dag pluss overtid til kvelden.
Kjenner jeg er forbanna jeg