Skravletråd August 2016

Noe som plager henne da
Virker som hun blir sur så fort. Hun er fæl med å klatre på glassbordet.vi sier nei og tar ned. Hylsrik

Får ikke klatre i trappa alene. Grinda er der. Står å hylskiker for at hun ikke klarer å klatre over

God morgen:-). Her er det som vanlig morgendrama, alltid en av ungene som skal hyle og gråte som en skulle tro det var verdens undergang og idag var det jammen meg storebror som skulle lage spetakkel. Kjenner jeg er spent på å sende han i bhg idag
Morgendrama der og :p

Her stod LJ opp 5. Så hun sover nå.. istedenfor bhg. Sender henne dit ette e luren heller.

Virker som hun blir sur så fort. Hun er fæl med å klatre på glassbordet.vi sier nei og tar ned. Hylsrik

Får ikke klatre i trappa alene. Grinda er der. Står å hylskiker for at hun ikke klarer å klatre over
He he kjipt når man ikke får til og ikke klarer

Tenker jeg får vekke LJ og mannen litt før 9. Så drar han med henne til bhg så hun får vært der til spisestunda halv 10. De serverer alltid noe varmmat og LJ gofler det i seg :)

Nei bare sånne små ting som egentlig ikke er så viktig :p siden det var en annen som passet frøkna sist så skal svigermor alltid legge inn ett godt ord for seg selvog si at hun ALLTID kan sitte barmevakt eller "jeg skal sitte barnevakt" var vel mere ordrett :p
Haha:P bra dere ikke sliter med å skaffe barnevakt i det minste:P

Må mye for ferie til gubben og min fridag imorgen som jeg har gleda og sårt trengt lenge!

Jobben trenger han. Sjefen ringer og sender melding. Det var snakk om 2 timer. Jeg sa at sålenge han leverte i bhg kunne jeg hente. For avtalen var at jeg skulle ha fri. Siden jeg hadde bgg hele forrige uke der jeg var der hele dagen.

Nå ringer han og sier han tar full dag pluss overtid til kvelden.

Kjenner jeg er forbanna jeg

God morgen:-). Her er det som vanlig morgendrama, alltid en av ungene som skal hyle og gråte som en skulle tro det var verdens undergang og idag var det jammen meg storebror som skulle lage spetakkel. Kjenner jeg er spent på å sende han i bhg idag
Han trenger nok å markere seg litt:)
Håper det går fint i barnehagen!

Vi kjøpte mam sin multi-dent eller no. Som dentinox men uten medisiner og de bivirkningene. Smurte den godt flere ganger om dagen og på kvelden i munnen. Det hjalp.

Hun fikk paracet de verste kveldenw for å sove.

Sånne skumpinner likte hun godt. De knasa hun på. Og smokk hele tiden :p ellers er det bare å holde ut. Det går over :) eneste måte å få henne til å sove på natta var i armkroken i senga sammen med oss. Og så fikk hun alltid kald smoothie eller kalde ting fremfor romtemperert smoothie f.eks da det kalde linda mer :)

Vi bestemte oss såklart for å flytte ho på eget rom på mandag, ho har ikke sovet der enda for å si det sånn. Hvor kjøpte dere den salva til å smøre på?

Må mye for ferie til gubben og min fridag imorgen som jeg har gleda og sårt trengt lenge!

Jobben trenger han. Sjefen ringer og sender melding. Det var snakk om 2 timer. Jeg sa at sålenge han leverte i bhg kunne jeg hente. For avtalen var at jeg skulle ha fri. Siden jeg hadde bgg hele forrige uke der jeg var der hele dagen.

Nå ringer han og sier han tar full dag pluss overtid til kvelden.

Kjenner jeg er forbanna jeg
Det var da kjipt av han.
Kunne da spurt deg

Back
Topp