Skravletråd August 2016

Hæ?
Har han sagt det?
Ikke direkte. Men han mener han jobber minst like mye siden han har henne mens jeg er på kveldsvakt fra 16-2330. Selv om hun legger seg 1830... ser ikke helt at arbeidet er like mye. Men det mener visst han. Så sliten..det kan jeg ikke være. For han er alltid mer sliten

Det må han jo skjønne!:eek:
Eller later han som for å lette sin dårlige samvittighet...
Han har dårlig samvittighet over jobb. At gutta må jobbe hardt imorgen om han ikke kommer og hjelper.

Det han ikke har dårlig samvittighet er å ødelegge min etterlengtede fridag..

Stakkar storebror. De hadde ikke klart å få han til å sove i bhg idag (noe som ikke kom som en overraskelse da han kan være vanskelig å få til å sove). Så fikk en tlf om at han var lei seg, gråt osv. Dro og hentet han og fikk en overtrøtt gutt hjem som ikke fikk luren sin idag og med flere dårlige netter nå så er han selvsagt kjempetrøtt. I tillegg til forkjølt:-/. Sovnet nå før kl 18 totalt utslitt:-). Håper han får en god natts søvn:-)

Da hadde jeg hvert så forbannet at han fint hadde fått beskjed om å dra seg hjem og ha dattera si!!!
Å passe på et barn er som å ha en fulltidsjobb så å faktisk jobbe oppå der igjen er utrolig bra gjort!

Organisert og flytta så og si alene oppi hele greia. Da han bare jobba..

Så temmelig dritt lei den attituten hans til tider. Ja, han er full rett til å være sliten. Men idag fikk jeg bare nok når min første fridag alene ikke får være det likevel fordi han ditcher pliktene over på meg.

"Det passer jo egentlig superbra at du har fri torsdag" sa han så fint til meg. Nåh? Sier jeg.
"for da kan jo jeg dra på jobb. Gutta trenger meg virkelig"

"Vel vi trenger deg og.. jeg trenger at du faktisk tar ferien din ordentlig og oppfyller avtalen vi har om torsdag" ..

So much for that

Stakkar storebror. De hadde ikke klart å få han til å sove i bhg idag (noe som ikke kom som en overraskelse da han kan være vanskelig å få til å sove). Så fikk en tlf om at han var lei seg, gråt osv. Dro og hentet han og fikk en overtrøtt gutt hjem som ikke fikk luren sin idag og med flere dårlige netter nå så er han selvsagt kjempetrøtt. I tillegg til forkjølt:-/. Sovnet nå før kl 18 totalt utslitt:-). Håper han får en god natts søvn:-)
Håper virkelig han får sove godt inatt :)

Back
Topp