Skravletråd August 2016

Når frøkna har klart å få ut diverse dvd filmer ut av coveret, dratt de bortover flisgulvet. Revet i stykker en regning som ikke er blitt betalt ennå.....midt oppi dette ringer svigermor, jeg legger på, hun ringer igjen, lar være å svare. Ringer igjen, til slutt så fikk jeg nok å sa "nå får du slutte å mase så mye" så smalt jeg på røret.
Kjenner jeg gleder meg til mannen kommer hjem i kveld :)
Haha:P sorry at jeg ler:P
Du er nå så søt!

Den sutringa til ungen min gjør meg snart sprø... skulle tro jeg hadde ei skikkelig drama queen. Går rundt å skifter mellom å være kjempeglad og dritsur og lage sutreskriklyder konstant denne morgenen. .

Hva maser de om?:eek:
Nei bare sånne små ting som egentlig ikke er så viktig :p siden det var en annen som passet frøkna sist så skal svigermor alltid legge inn ett godt ord for seg selvog si at hun ALLTID kan sitte barmevakt eller "jeg skal sitte barnevakt" var vel mere ordrett :p

Den sutringa til ungen min gjør meg snart sprø... skulle tro jeg hadde ei skikkelig drama queen. Går rundt å skifter mellom å være kjempeglad og dritsur og lage sutreskriklyder konstant denne morgenen. .
Uff da, flere tenner på vei?:(

God morgen:-). Her er det som vanlig morgendrama, alltid en av ungene som skal hyle og gråte som en skulle tro det var verdens undergang og idag var det jammen meg storebror som skulle lage spetakkel. Kjenner jeg er spent på å sende han i bhg idag

God morgen:). Her er det som vanlig morgendrama, alltid en av ungene som skal hyle og gråte som en skulle tro det var verdens undergang og idag var det jammen meg storebror som skulle lage spetakkel. Kjenner jeg er spent på å sende han i bhg idag
Går nok helt fint

Back
Topp