Man blir vel vant med altGikk helt fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man blir vel vant med altGikk helt fint
Virker sånn.Har sikkert skjønt det hun også
Wæææ. Hvor lenge varer det? Må se!Flere som sitter å ser på fem nå?er spennende å se fødeavdelingen hvertfall når det er norsk
![]()
Håper den bryter gjennom snartLillefrøken begynner å få tann. Mamma er visst best igjen. Litt koselig også da.
Hvilken farge valgte du?Shoppet litt på hm.
Var så fin fargen på lettvektsjakkene deres til bsrn.
Så gøyGod ettermiddag søtajeg vant sengetøy
![]()
Ikke noe de liker å pusle med som kan underholde dem?Også starter dagens drama til vanlig tid:-/. Hver dag rundt middagstid er det hylekonsert fra 2 unger. Slår aldri feil. Lillebror hyler uansett hvor mye jeg ammer han før jeg starter på middagen, hyler gjennom hele matlagingen og mens vi spiser. Storebror hyler og henger i buksebenet mitt og skal opp i armene. Og slik er det hver bidige dag. Slår aldri feil. Tips til hva vi kan gjøre for å unngå slike dager? Annenhver uke er jeg i tillegg alene på ettermiddag/kveld så nytter ikke om noen underholder dem da
NeiJa skjønner det altså . Skummelt. Ikke hatt noen flere uhell i dag?![]()
JaaHøres ut som du trenger litt ro og fred ikveld![]()
Til barnSå gøytil voksen eller barn?
Det blir manMan blir vel vant med alt![]()
Det håper jeg ogsåHåper den bryter gjennom snart![]()
Å nei ! Har ikke femFlere som sitter å ser på fem nå?er spennende å se fødeavdelingen hvertfall når det er norsk
![]()
Dette er førsteHar hun noen fra før?![]()
Har vært to timer i skogen og dusjet.Hva gjør dere i kveld?
Strikker og skal se elementary snartHva gjør dere i kveld?
Er nok på jobb jeg. Så neiFlere som sitter å ser på fem nå?er spennende å se fødeavdelingen hvertfall når det er norsk
![]()