God kveldGod kveld damer, hva bedriver dere kvelden med?
Jeg har akkurat lagt lille U og skiftet til treningstøy.
Stikker til skogs så fort mannen kommer hjem fra butikken
Deilig med en skogstur da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldGod kveld damer, hva bedriver dere kvelden med?
Ja skjønner det altså . Skummelt. Ikke hatt noen flere uhell i dag?Njaa. Litt. Tenkte ikke så mye over det når jeg falt. Eneste som stod i hue på meg var at ikke lille skulle tråkke oppi alt.
Høres lurt utSatser på det. Holder storebror hjemme fra bhg idag også just in case
![]()
Hmm.. får snakke med de om det ikke bedrer seg ila uka. Idag holdt hun kontaktpersonen seg på avstand.Men nan bytte kontaktperson
Skulle ikke vær lov å kaste de på gata...Forferdelig å se på
Han ene som var med på å kaste de ut synes så synd på de at han betalte hotell for de den natta
Altfor lengeVi var uten i 18 mnd nå
Sette han foran tv så han får slappet av?Har prøvd det også men ikke alltid det funker:-/
Blir en gøy utfordringDet er jo kjempe gøy![]()
Flinke thalizDa har man til og med klart å bake bollerlille satt pent i stolen sin mens mor trilla, hun fikk prøve å trille men det gikk ikke helt som mor ville
![]()
Har hun noen fra før?Lillefrøken begynner å få tann. Mamma er visst best igjen. Litt koselig også da.
God turGod kveld damer, hva bedriver dere kvelden med?
Hihi ligger som regel innerst jeg ogIkke her heller. Vi våkner alltid opp og ser på hverandre "var det du som?" Eller så får jeg kjeft for å ha sovet for godt til å ikke ha hørt noe![]()
Fordelen med å ligge innerst sier jeg bare![]()
Har dere kjøpt nytt ?God kveldhar en deig til heving
ikke helt bestemt hva det blir enda. Sitter her i tom stue da mannen solgte TV møbelen/seksjonen her istad
Deilig med en skogstur da![]()
Gikk helt fintAltfor lenge![]()
Ikke jeg neiNoen som skal se fødeavdelingen i dag?
Har sikkert skjønt det hun ogsåHmm.. får snakke med de om det ikke bedrer seg ila uka. Idag holdt hun kontaktpersonen seg på avstand.
Da gikk det mye bedre
Der blir det nokHøres koselig ut![]()
Høres ut som du trenger litt ro og fred ikveldNår frøkna har klart å få ut diverse dvd filmer ut av coveret, dratt de bortover flisgulvet. Revet i stykker en regning som ikke er blitt betalt ennå.....midt oppi dette ringer svigermor, jeg legger på, hun ringer igjen, lar være å svare. Ringer igjen, til slutt så fikk jeg nok å sa "nå får du slutte å mase så mye" så smalt jeg på røret.
Kjenner jeg gleder meg til mannen kommer hjem i kveld![]()
Jeg er på jobb jegGod kveld damer, hva bedriver dere kvelden med?