God mornGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God mornGod morgen![]()
HahaNår frøkna har klart å få ut diverse dvd filmer ut av coveret, dratt de bortover flisgulvet. Revet i stykker en regning som ikke er blitt betalt ennå.....midt oppi dette ringer svigermor, jeg legger på, hun ringer igjen, lar være å svare. Ringer igjen, til slutt så fikk jeg nok å sa "nå får du slutte å mase så mye" så smalt jeg på røret.
Kjenner jeg gleder meg til mannen kommer hjem i kveld![]()
Håper du hadde en fin turGod kveld damer, hva bedriver dere kvelden med?
Jeg har akkurat lagt lille U og skiftet til treningstøy.
Stikker til skogs så fort mannen kommer hjem fra butikken
Mannen nekter å se på detNoen som skal se fødeavdelingen i dag?
Så gøyTil barnmen det er 140x200 på målene, så jeg kunne sikkert ha brukt det dynetrekket
![]()
Den var stilig
Nei bare sånne små ting som egentlig ikke er så viktigHva maser de om?![]()
Haha var ikke så søt i går. Ble en del ufine ord, så begynte lille å leHahasorry at jeg ler
Du er nå så søt!
Barneserier.no sinSå gøyhvilken konkurranse vant du?
God morgen KenguGod morgen![]()
Uff da, flere tenner på vei?Den sutringa til ungen min gjør meg snart sprø... skulle tro jeg hadde ei skikkelig drama queen. Går rundt å skifter mellom å være kjempeglad og dritsur og lage sutreskriklyder konstant denne morgenen. .
Har sett den mange gangerDen har jeg ikke sett
Aner ikkeUff da, flere tenner på vei?![]()
Planer for dagen?God morn![]()
Noe som plager henne daDen sutringa til ungen min gjør meg snart sprø... skulle tro jeg hadde ei skikkelig drama queen. Går rundt å skifter mellom å være kjempeglad og dritsur og lage sutreskriklyder konstant denne morgenen. .
Ja ikke sant. Endelig noe annet enn blåttDen var stilig![]()
Planer for dagen?God morgen Kengu![]()
Går nok helt fintGod morgen. Her er det som vanlig morgendrama, alltid en av ungene som skal hyle og gråte som en skulle tro det var verdens undergang og idag var det jammen meg storebror som skulle lage spetakkel. Kjenner jeg er spent på å sende han i bhg idag