Skravletråd August 2016

Lillefrøken begynner å få tann. Mamma er visst best igjen. Litt koselig også da.

Lillefrøken begynner å få tann. Mamma er visst best igjen. Litt koselig også da.

Ikke gøy å få tenner nei. Men litt godt å være mamma, når man kan få kose litt, når de ellers til hverdag er overalt og ikke har tid. :D

Haha da var du ganske trøtt tror jeg :)
Jeg sov kjempe godt i natt, våkna i 3 tiden, da lå J mellom oss. "Hvordan kom du deg hit" tenkte jeg. Men gubben har nok løfta hun over :p typisk han.
Selv ikke gubben her husker å ha flytta henne over :p

Selv ikke gubben her husker å ha flytta henne over :p
Ikke her heller. Vi våkner alltid opp og ser på hverandre "var det du som?" Eller så får jeg kjeft for å ha sovet for godt til å ikke ha hørt noe :p
Fordelen med å ligge innerst sier jeg bare ;)

Også starter dagens drama til vanlig tid:-/. Hver dag rundt middagstid er det hylekonsert fra 2 unger. Slår aldri feil. Lillebror hyler uansett hvor mye jeg ammer han før jeg starter på middagen, hyler gjennom hele matlagingen og mens vi spiser. Storebror hyler og henger i buksebenet mitt og skal opp i armene. Og slik er det hver bidige dag. Slår aldri feil. Tips til hva vi kan gjøre for å unngå slike dager? Annenhver uke er jeg i tillegg alene på ettermiddag/kveld så nytter ikke om noen underholder dem da

Også starter dagens drama til vanlig tid:-/. Hver dag rundt middagstid er det hylekonsert fra 2 unger. Slår aldri feil. Lillebror hyler uansett hvor mye jeg ammer han før jeg starter på middagen, hyler gjennom hele matlagingen og mens vi spiser. Storebror hyler og henger i buksebenet mitt og skal opp i armene. Og slik er det hver bidige dag. Slår aldri feil. Tips til hva vi kan gjøre for å unngå slike dager? Annenhver uke er jeg i tillegg alene på ettermiddag/kveld så nytter ikke om noen underholder dem da
Gi storebror litt grønnsaker han kan spise mens dre venter og sett han i stolen nær deg

Når frøkna har klart å få ut diverse dvd filmer ut av coveret, dratt de bortover flisgulvet. Revet i stykker en regning som ikke er blitt betalt ennå.....midt oppi dette ringer svigermor, jeg legger på, hun ringer igjen, lar være å svare. Ringer igjen, til slutt så fikk jeg nok å sa "nå får du slutte å mase så mye" så smalt jeg på røret.
Kjenner jeg gleder meg til mannen kommer hjem i kveld :)

God kveld damer, hva bedriver dere kvelden med?

Jeg har akkurat lagt lille U og skiftet til treningstøy.
Stikker til skogs så fort mannen kommer hjem fra butikken

Back
Topp