Er mye i hans str men ikke salg. Dyrt med ullSå kjedelig!
Større barn trenger jo også ull! Ikke bare småbarn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er mye i hans str men ikke salg. Dyrt med ullSå kjedelig!
Større barn trenger jo også ull! Ikke bare småbarn!
Lillefrøken begynner å få tann. Mamma er visst best igjen. Litt koselig også da.
God ettermiddag heldige duGoood morgen. Våkner, sjekker facebook og jeg har vunnet en konkurrangsewohoo. Deeet kaller jeg god morgen.
Jeg er på jobbHva er planene i dag ? Jeg skal innom jobben med sykemelding ivertfall
Selv ikke gubben her husker å ha flytta henne overHaha da var du ganske trøtt tror jeg
Jeg sov kjempe godt i natt, våkna i 3 tiden, da lå J mellom oss. "Hvordan kom du deg hit" tenkte jeg. Men gubben har nok løfta hun overtypisk han.
God ettermiddag søtaGod ettermiddag heldige du
Hva vant du?
Ikke her heller. Vi våkner alltid opp og ser på hverandre "var det du som?" Eller så får jeg kjeft for å ha sovet for godt til å ikke ha hørt noeSelv ikke gubben her husker å ha flytta henne over![]()
Tusen takkGod bedring til lillebror![]()
Uff daBaaah! Klarte å skli på en duplo kloss, mister skåla med frokostblanding, skåla knuser, nesquick kuler utover hele gulvet![]()
Høres koselig utDet er detblir gøy når jeg og søstra mi skal jobbe sammen og samarbeide om aktiviteter med frukt og ferskvaren.
![]()
God tirsdagGod tirsdag alle sammen![]()
Så flink du erDa har man til og med klart å bake bollerlille satt pent i stolen sin mens mor trilla, hun fikk prøve å trille men det gikk ikke helt som mor ville
![]()
Gi storebror litt grønnsaker han kan spise mens dre venter og sett han i stolen nær degOgså starter dagens drama til vanlig tid:-/. Hver dag rundt middagstid er det hylekonsert fra 2 unger. Slår aldri feil. Lillebror hyler uansett hvor mye jeg ammer han før jeg starter på middagen, hyler gjennom hele matlagingen og mens vi spiser. Storebror hyler og henger i buksebenet mitt og skal opp i armene. Og slik er det hver bidige dag. Slår aldri feil. Tips til hva vi kan gjøre for å unngå slike dager? Annenhver uke er jeg i tillegg alene på ettermiddag/kveld så nytter ikke om noen underholder dem da
Har prøvd det også men ikke alltid det funker:-/Gi storebror litt grønnsaker han kan spise mens dre venter og sett han i stolen nær deg
Ja det lukter veldig godtSå flink du ertipper det lukter godt hos deg!