Forferdelig å se påIallefall da![]()
Han ene som var med på å kaste de ut synes så synd på de at han betalte hotell for de den natta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forferdelig å se påIallefall da![]()
Vi var uten i 18 mnd nåJeg er blitt så vant med det, bodde to år uten det her for noen år siden. Hata å vaske opp :9
Det skal være sikkertPengene flyr...![]()
Joda. Ikke helt med for natten var elendig. Veldig deilig vær her da, 18grader. Kos deg på jobb
Slitsomt blir det garantert!så bra![]()
koselig dasynes det hørtes slitsomt ut
![]()
Skal sove litt selv![]()
Så kjedelig!Ingentimg i str hans![]()
God bedringDa er lillebror også forkjølt:-(. Vært en urolig natt her og begge 2 våknet sutrete og grinete. Og veldig kosete og skal helst være oppå meg
HurraGoood morgen. Våkner, sjekker facebook og jeg har vunnet en konkurrangsewohoo. Deeet kaller jeg god morgen.
Skal til ei venninne og så treni g med kb i kveldHva er planene i dag ? Jeg skal innom jobben med sykemelding ivertfall
Æsj daBaaah! Klarte å skli på en duplo kloss, mister skåla med frokostblanding, skåla knuser, nesquick kuler utover hele gulvet![]()
Det er skikkelig vondt faktiskAnte ikke at det var så vondt å tråkke på duplolego ja. Men duplo, like ille
Har fått vekk det værste. Må vaske gulvet litt![]()
Det er jo kjempe gøyJepp. Fullt ansvar. Lage kampajer, styre aktivitetsdiskene. Samkjøre med de andre avdelingen på butikken![]()
Så deilig![]()
Åtte liter ripsbærsaft.
![]()
Litt bilder av veien dit
(nå gjenstår en durabelig oppvask som jeg ikke egentlig føler for. Først må jeg ut med restene til komposten, og det er faktisk allerede ganske mørkt.)
Høres snadder utCoop ferdig smoothie pose med jordbær, bringebær, blåbær og banan, et lite beger yoghurt og appelsinjuice![]()
Vant sengetøyHurra
Hva vant du?
Æsj da
Deter kjipt
Det var den frokostenDet er skikkelig vondt faktisk
ÆsjJamen fikk ikke liv i dritten
God bedring til lillebrorDa er lillebror også forkjølt:-(. Vært en urolig natt her og begge 2 våknet sutrete og grinete. Og veldig kosete og skal helst være oppå meg
Husker ikke. Så det for første gang i gårAldri sett det jeghvilken kanal?