Hihihåh så deilig å legge seg så tidlig
![]()
Sykt digg å legge seg tidlig. Ikke ofte jeg er i seng så tidlig.Såpass :O ja,vil ikke de skal få deler av det under foten
Hun plukka opp litt nesquick kuler istad da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihihåh så deilig å legge seg så tidlig
![]()
Sykt digg å legge seg tidlig. Ikke ofte jeg er i seng så tidlig.Såpass :O ja,vil ikke de skal få deler av det under foten
Skjønte etterhvert hvem du varBlir vel køya her snart ogsåLille har lagt seg før 21 siste kveldene, noe som er veldig deilig. Hehe. (Byttet nick om du skulle stusse på svaret).
Hihi, så deilig daSant det. En gang i fjor sovnet vi alle sammen med storebror, jeg bråvåknet i 23 tiden på kvelden og kunne ikke forstå hvorfor det var så mørkt. Og gubben måtte lufte hunden, som ble senere enn planlagt. Jeg la meg ned på sov videre
![]()
Skjønner detHahavanskelig å si nei når sjefen er vekke og jeg er en av de få hun stoler på på jobb når hun er vekk
![]()
Koselig å høreBlir jo ikke lei dere da![]()
så braJoda. Mye nytt å lære seg igår,men gikk greit![]()
koselig daJeg skal til Karlstad med nabo og snuppa, lovte for lenge siden å kjøre naboen til en ekstra ul hun skal ha.
Vi skal også innom ikea, hm, biltema og div andre steder.
Skal sove litt selvSove litt når gubben drar i bhg med LJ. Så har jeg jobb senere![]()
Søte lille JSykt digg å legge seg tidlig. Ikke ofte jeg er i seng så tidlig.
Hun plukka opp litt nesquick kuler istad damammas lille hjelper
![]()
Det er detSkjønner det
Flott at hun stoler så mye på deg!
Halvtime til de drar. Gleder megså bra![]()
koselig dasynes det hørtes slitsomt ut
![]()
Skal sove litt selv![]()
Haha da var du ganske trøtt tror jegSøte lille J
Jeg la meg 2230 igår. Stupte i puta og sovna momentant. Merka ikke engang st gubben tok jenta over i senga vår
Viktig å få ryddet vekk alt sånt for vondt gjør det!Ante ikke at det var så vondt å tråkke på duplolego ja. Men duplo, like ille
Har fått vekk det værste. Må vaske gulvet litt![]()
Huff da . Men slo deg ikke?Baaah! Klarte å skli på en duplo kloss, mister skåla med frokostblanding, skåla knuser, nesquick kuler utover hele gulvet![]()
Goood morgen. Våkner, sjekker facebook og jeg har vunnet en konkurrangsewohoo. Deeet kaller jeg god morgen.
God tirsdag alle sammen![]()
Joda. Ikke helt med for natten var elendig. Veldig deilig vær her da, 18grader. Kos deg på jobbGod tirsdag til deg også.Fin dag? Her er det bare regn og grått.
Godt man har kontor inne i varmen.
![]()
Njaa. Litt. Tenkte ikke så mye over det når jeg falt. Eneste som stod i hue på meg var at ikke lille skulle tråkke oppi alt.Huff da . Men slo deg ikke?
Satser på detUff håper det er kortvarig!
Ingentimg i str hansMå da finnes noe salg da![]()
Men nan bytte kontaktpersonKan ikke akkurat bytte avd like lett![]()