Skravletråd August 2016

Bør holde en stund ja.

Mannen kom hjem fra møte nå mens jeg ammet baby som våknet og sier han kan ta oppvasken snille han.
Godt det da :)

Påtide og snart ta kveld her. Senvakt imorgen, men opp tidlig med familien likevel :)

Den er jo varm. Og skal blandes med vann som annen saft.

Men smakte litt på skummet som du ser på siste av samlebildet. Tror den er bra. Ikke for sur. Det syntes ungene den var sist
Selvfølgelig, tenkte ikke på det. Men da blir det ordentlig smaking i morra da? Ripssaft/gelé har vel lett for å bli litt surt. Brukte du mye sukker?

Selvfølgelig, tenkte ikke på det. Men da blir det ordentlig smaking i morra da? Ripssaft/gelé har vel lett for å bli litt surt. Brukte du mye sukker?
Jeg brukte mer sukker nå enn for et par år siden. Da fulgte jeg en "nymotens oppskrift", nå gjorde jeg som mamma lærte av mormor. Dengang man ikke var redd for sukker.

Vi bruker på 6 liter saft 3 kilo sukker. Da ble det 8 liter søtet saft.

(til gele bruker jeg en kilo sukker pr liter saft, på saft en halv pr liter. For det gjorde mormor)

Da er lillebror også forkjølt:-(. Vært en urolig natt her og begge 2 våknet sutrete og grinete. Og veldig kosete og skal helst være oppå meg

Goood morgen. Våkner, sjekker facebook og jeg har vunnet en konkurrangse :D wohoo. Deeet kaller jeg god morgen.

Hadde snuppa fått høst klær med ull hadde hun hvert gjennomvåt av svette hele tiden :o
Hun reagerer veldig rart på ull, og kan kun brukes på de kaldeste av kaldeste dagene ute, inne blir for varmt så kjøper generelt ikke mye ull til henne ;)
såpass ja, det sliter vi ikke med her heldigvis
det er det :)
Jeg har vært på shopping og nå gjør jeg ingenting:P
så deilig :)
Vært på jobb idag :)
Gikk det greit ?

Back
Topp