Godt det daBør holde en stund ja.
Mannen kom hjem fra møte nå mens jeg ammet baby som våknet og sier han kan ta oppvasken snille han.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det daBør holde en stund ja.
Mannen kom hjem fra møte nå mens jeg ammet baby som våknet og sier han kan ta oppvasken snille han.
Kan ikke akkurat bytte avd like lettKrysser fingrene for det
Iallefall daJa når de har barn er det hvertfall det
Blir jo detTja kunne lagd den sunnere med hjemmelaget juice men det er så lite at blir nesten som å ta frukt uansett![]()
Jeg er blitt så vant med det, bodde to år uten det her for noen år siden. Hata å vaske opp :9Neida det går fint
Ja og er det ikke 5 om dagen daBlir jo det![]()
Ha en god nattPåtide og snart ta kveld her. Senvakt imorgen, men opp tidlig med familien likevel![]()
Selvfølgelig, tenkte ikke på det. Men da blir det ordentlig smaking i morra da? Ripssaft/gelé har vel lett for å bli litt surt. Brukte du mye sukker?Den er jo varm. Og skal blandes med vann som annen saft.
Men smakte litt på skummet som du ser på siste av samlebildet. Tror den er bra. Ikke for sur. Det syntes ungene den var sist
Så lenge den funkerHehe jepp. Den er ikke vår. Den er fast her siden vi leier. Gammel ikea sak. Men den funker![]()
Jeg brukte mer sukker nå enn for et par år siden. Da fulgte jeg en "nymotens oppskrift", nå gjorde jeg som mamma lærte av mormor. Dengang man ikke var redd for sukker.Selvfølgelig, tenkte ikke på det. Men da blir det ordentlig smaking i morra da? Ripssaft/gelé har vel lett for å bli litt surt. Brukte du mye sukker?
Så kjedeligNoe så veldig og![]()
Pengene flyr...Blir blakk snart gitt
Uteskolw medfører behov for både det ene og det andre
Så bra det gikk greitGanske bra faktisk. Litt panikk når det så ut som lillebror hadde slim som han ikke fikk opp og styrte med det men hadde nok bare svelget vrengt
. Nå sover han på fanget mitt
![]()
Ja du er jo ikke sykemeldt for moro skyldSkulle tro det, er jo en grunn til at kiropraktor har sykemeldt meg, fordi han mener jeg ikke kan klare å ta meg av barna alene
såpass ja, det sliter vi ikke med her heldigvisHadde snuppa fått høst klær med ull hadde hun hvert gjennomvåt av svette hele tiden![]()
Hun reagerer veldig rart på ull, og kan kun brukes på de kaldeste av kaldeste dagene ute, inne blir for varmt så kjøper generelt ikke mye ull til henne![]()
det er detUll er gull![]()
så deiligJeg har vært på shopping og nå gjør jeg ingenting![]()
Gikk det greit ?Vært på jobb idag![]()
Hih. Så 5 sånn om dagen?Ja og er det ikke 5 om dagen da![]()