Skravletråd August 2016

Har det. Mannen prøvde se på det, men til ingen nytte. Ringe i morgen
Best å få hielp da :) vår gir feilkoder titt og ofte. Men merkelig nok så funker det å bare holde inne startknappen i fem sekunder sp resetter den seg og funker igjen :p

5393ed525257598e3aabd7d2e6091782

Åtte liter ripsbærsaft.

c4a8f5f8df901d6045da7108f29502b0

Litt bilder av veien dit

(nå gjenstår en durabelig oppvask som jeg ikke egentlig føler for. Først må jeg ut med restene til komposten, og det er faktisk allerede ganske mørkt.)
Flink du er! :D
Nå har dere vel saft en stund?

Og restene er vel greit å få ut

Nope. Den er under 2år så garantisak heldigvis. Men kjedelig.
Tok litt oppvask for hånd nå
Men å ta oppvask for hånd er ingen krise da ;) sier jeg som ikke har oppvaskmaskin pga plass.

Godt det er garanti sak, hjelper veldig på det :)

Best å få hielp da :) vår gir feilkoder titt og ofte. Men merkelig nok så funker det å bare holde inne startknappen i fem sekunder sp resetter den seg og funker igjen :p
Jaja så lenge den funker. Blir vant med det meste:P

Men å ta oppvask for hånd er ingen krise da ;) sier jeg som ikke har oppvaskmaskin pga plass.

Jeg hadde gått på veggen uten vaskemaskin :p

Krise er det ikke, og er vant til det hjemmefra. Mine får først oppvaskmaskin nå med nye huset;)

Kunne ikke hatt en mindre en da?

Flink du er! :D
Nå har dere vel saft en stund?

Og restene er vel greit å få ut
Bør holde en stund ja.

Mannen kom hjem fra møte nå mens jeg ammet baby som våknet og sier han kan ta oppvasken snille han.

Krise er det ikke, og er vant til det hjemmefra. Mine får først oppvaskmaskin nå med nye huset;)

Kunne ikke hatt en mindre en da?
Er virkelig ikke plass :(
Men det går greit det da.
Får ta det neste gang vi flytter ;)

Back
Topp