Det gjør vi absoluttSåpass ja!
Da får dere virkelig nyte at hun ihvertfall sover nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør vi absoluttSåpass ja!
Da får dere virkelig nyte at hun ihvertfall sover nå![]()
Måtte jo smake på den idagJa![]()
Snuppa fikk is ved kveldsmaten![]()
Best å få hielp daHar det. Mannen prøvde se på det, men til ingen nytte. Ringe i morgen
Flink du er!![]()
Åtte liter ripsbærsaft.
![]()
Litt bilder av veien dit
(nå gjenstår en durabelig oppvask som jeg ikke egentlig føler for. Først må jeg ut med restene til komposten, og det er faktisk allerede ganske mørkt.)
Men å ta oppvask for hånd er ingen krise daNope. Den er under 2år så garantisak heldigvis. Men kjedelig.
Tok litt oppvask for hånd nå
Hehe ja men hun kan også få til frokostenMåtte jo smake på den idag![]()
Jaja så lenge den funker. Blir vant med det mesteBest å få hielp davår gir feilkoder titt og ofte. Men merkelig nok så funker det å bare holde inne startknappen i fem sekunder sp resetter den seg og funker igjen
![]()
Er jo ikke en usunn isHehe ja men hun kan også få til frokosten![]()
Er ikke streng med den isen![]()
Jeg hadde gått på veggen uten vaskemaskinMen å ta oppvask for hånd er ingen krise dasier jeg som ikke har oppvaskmaskin pga plass.
Godt det er garanti sak, hjelper veldig på det![]()
Krise er det ikke, og er vant til det hjemmefra. Mine får først oppvaskmaskin nå med nye husetMen å ta oppvask for hånd er ingen krise dasier jeg som ikke har oppvaskmaskin pga plass.
Godt det er garanti sak, hjelper veldig på det![]()
Hehe jepp. Den er ikke vår. Den er fast her siden vi leier. Gammel ikea sak. Men den funkerJaja så lenge den funker. Blir vant med det meste![]()
Krysser fingrene for detJa. Tipper og det.
Håper bare hun lærer seg å like henne
Ja når de har barn er det hvertfall detHerregud så forferdelig da :O
Tja kunne lagd den sunnere med hjemmelaget juice men det er så lite at blir nesten som å ta frukt uansettEr jo ikke en usunn is![]()
Neida, det går så bra utenJeg hadde gått på veggen uten vaskemaskin![]()
Trodde vi skulle klare oss med ett sett ull siden han helst ikke vil bruke det menHøres kjent ut!
Hjelper lite med høsten for tur også
Neida det går fintJeg hadde gått på veggen uten vaskemaskin![]()
Bør holde en stund ja.Flink du er!![]()
Nå har dere vel saft en stund?
Og restene er vel greit å få ut
Er virkelig ikke plassKrise er det ikke, og er vant til det hjemmefra. Mine får først oppvaskmaskin nå med nye huset
Kunne ikke hatt en mindre en da?
Må da finnes noe salg daTrodde vi skulle klare oss med ett sett ull siden han helst ikke vil bruke det men