Det fikk jegHa en god natt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det fikk jegHa en god natt![]()
Jepp ikke santSå lenge den funker![]()
Uff håper det er kortvarig!Da er lillebror også forkjølt:-(. Vært en urolig natt her og begge 2 våknet sutrete og grinete. Og veldig kosete og skal helst være oppå meg
Så herlig å våkne opp til!Goood morgen. Våkner, sjekker facebook og jeg har vunnet en konkurrangsewohoo. Deeet kaller jeg god morgen.
Grattis igjenGoood morgen. Våkner, sjekker facebook og jeg har vunnet en konkurrangsewohoo. Deeet kaller jeg god morgen.
Joda. Mye nytt å lære seg igår,men gikk greitsåpass ja, det sliter vi ikke med her heldigvis
det er det
så deilig![]()
Gikk det greit ?
Jeg skal til Karlstad med nabo og snuppa, lovte for lenge siden å kjøre naboen til en ekstra ul hun skal ha.Hva er planene i dag ? Jeg skal innom jobben med sykemelding ivertfall
Sove litt når gubben drar i bhg med LJ. Så har jeg jobb senereHva er planene i dag ? Jeg skal innom jobben med sykemelding ivertfall
Tja får fordele det litt med grønnsaker.Hih. Så 5 sånn om dagen?![]()
Ojda! Litt mye opprydding nå da:OBaaah! Klarte å skli på en duplo kloss, mister skåla med frokostblanding, skåla knuser, nesquick kuler utover hele gulvet![]()
Det høres vondt ut!Baaah! Klarte å skli på en duplo kloss, mister skåla med frokostblanding, skåla knuser, nesquick kuler utover hele gulvet![]()
En er helt innaforTja får fordele det litt med grønnsaker.
Men en er da fint![]()
Vant sengetøySå herlig å våkne opp til!
Gratulere![]()
Hva vant du?
Haha du var den første jeg sendte melding til på faceGrattis igjen![]()
JaaOjda! Litt mye opprydding nå da:O
Ante ikke at det var så vondt å tråkke på duploDet høres vondt ut!
Og veldig irriterende ut, håper du har fått samlet alle nesquick kulene
HihihHaha du var den første jeg sendte melding til på facejeg la meg jo kl 21 i går.
Såpass :O ja,vil ikke de skal få deler av det under fotenJaaog en unge som løper rundt "se se, æsj æsj, se, se" jeg freste gå vekk for at hun ikke skulle få deler av skålen under foten. Nå gjenstår det bare å vaske litt.
Aldri sett det jegGråter nesten av å se på gjeldshaiene