God dagGod morgenen stund siden sist nå. Formen min har ikke vært så bra og mannfolket mitt har vært håpløs
![]()
Høres kjipt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dagGod morgenen stund siden sist nå. Formen min har ikke vært så bra og mannfolket mitt har vært håpløs
![]()
Ha ha hun ville ha oppmeksomhetTakkfikk ikke sett ferdig. En liten frøken holdt på å rive med mac'en så da måtte jeg avslutte
![]()
JaÅ nei så utrolig kjedelig
Glemmer du å kle ordentlig på deg på sensommeren?Takkblir alltid forkjøla hver høst
bare "glemmer" det litt når sommeren er på vei mot slutten
Hun får gjeeerne bli med pappa på jobbså får jeg sove haha
men da tror jeg ikke han hadde fått jobbet så mye, maskiner, trucker og ett stort lager
pluss masse knapper
![]()
Er kjipt når formen er sånn, men verdt det for å dra til byen å møte 2 gode venner. Har i tillegg ikke sett de på lengeGod dag
Høres kjipt ut
Haha mannfolkJeg og mannen har 2 års dag om ei uke![]()
Spurte han viste hvilken dag og dato det var neste uke. Han svarte "det er da mandag?"
Jaa men dato?
"Det er en eller annen markering....ååh please ikke la meg sove på sofaen frem til jul nå a...nei vent vi har jo 2 års dag"
Haha!
Så typiskt og utrolig kjedeligI dag skulle mini begynne i barnehagen for første gang. Men hva skjer? Han er syk![]()
TakkSå typiskt og utrolig kjedelig
Håper han snart er frisk igjen og klar for å begynne i bhg![]()
Men de viste vel at hunden skulle hjem igjen så lite å få gjort.Har så dårlig samvittighet ovenfor disse barna.
De var virkelig lei seg i morges side jeg skulle levere tilbake hunden på vei til jobb
Her er det faktisk fint vær men vasker klær og skal slappe av litt.God dagskikkelig dritt vær i dag. Blir inne å tar klesvask å finner frem vinter klærne
![]()
Hva gjør dere i dag ?
De viste detMen de viste vel at hunden skulle hjem igjen så lite å få gjort.
Om dere ikke skal få dere hund da?![]()
Så braNå kom det plutselig ei tann gjennom og hun som hr vært sur i hele helga, ble plutselig sprudlende glad. Så er håp for uka![]()
Sånn ca 15 timer søtaÅ du henger etter som vanlig
Hehe, mannen din må lære seg at det er "tomt" for batterier etterhvertHer starter konserten så fort frøkna våknergjerne kl 7
![]()
Han fullammes?Vi går til kiropraktor pga ryggen men han har ikke vært så urolig før. I dag er det helt grusomt. Somregel har han pleid å sovne til nå på kveldene men han kaver og gråter om hverandre. Skal ikke sovne. Fått ut en del luft men er tydeligvis noe mer/annet som plager han. Så kan bli en lang natt om dette fortsetter for han finner absolutt ikke roen ikveld til å sove og han er egentlig trøtt også
He he slapp sofasoving daJeg og mannen har 2 års dag om ei uke
Spurte han viste hvilken dag og dato det var neste uke. Han svarte "det er da mandag?"
Jaa men dato?
"Det er en eller annen markering....ååh please ikke la meg sove på sofaen frem til jul nå a...nei vent vi har jo 2 års dag"
Haha!
God bedringJapleier aldri å være syk heller. Normalt så blir man syk etter å ha begynt.. Ikke før. Håpe han fort blir frisk
![]()
Kos deg med detDa er jeg igang med å koke saft
![]()
Hittil har jeg tappet av en liter, der er mer i bæra og så har jeg like mye bær til så jeg skal koke en runde til etterpå. Spent på hvor mye det blir.