Skravletråd August 2016

Jeg og mannen har 2 års dag om ei uke :D
Spurte han viste hvilken dag og dato det var neste uke. Han svarte "det er da mandag?"
Jaa men dato?
"Det er en eller annen markering....ååh please ikke la meg sove på sofaen frem til jul nå a...nei vent vi har jo 2 års dag"

Haha!

Å nei så utrolig kjedelig
Ja :( pleier aldri å være syk heller. Normalt så blir man syk etter å ha begynt.. Ikke før. Håpe han fort blir frisk :)

Takk :) blir alltid forkjøla hver høst :p bare "glemmer" det litt når sommeren er på vei mot slutten :p

Hun får gjeeerne bli med pappa på jobb ;) så får jeg sove haha :D men da tror jeg ikke han hadde fått jobbet så mye, maskiner, trucker og ett stort lager :p pluss masse knapper :p
Glemmer du å kle ordentlig på deg på sensommeren? :p

Hehe tror ikke pappaen hadde blitt like glad eventuelt sjefen hans ;)

God dag
Høres kjipt ut
Er kjipt når formen er sånn, men verdt det for å dra til byen å møte 2 gode venner. Har i tillegg ikke sett de på lenge :) det med mannen kommer seg. Han har bare vært på den late siden og det passer ikke så bra når min form er dårlig. Da hoper husarbeid seg opp litt og litt

Spurte han viste hvilken dag og dato det var neste uke. Han svarte "det er da mandag?"
Jaa men dato?
"Det er en eller annen markering....ååh please ikke la meg sove på sofaen frem til jul nå a...nei vent vi har jo 2 års dag"

Haha!
Haha mannfolk :p

God dag :) skikkelig dritt vær i dag. Blir inne å tar klesvask å finner frem vinter klærne :)

Hva gjør dere i dag ?
Her er det faktisk fint vær men vasker klær og skal slappe av litt.
Fått handlet litt høstklær til snuppa så hun blir nok fornøyd når hun kommer hjem håper jeg ;)

Da er jeg igang med å koke saft

b7bdfa69f8c4d5e47e737450ee512d43

Hittil har jeg tappet av en liter, der er mer i bæra og så har jeg like mye bær til så jeg skal koke en runde til etterpå. Spent på hvor mye det blir.

Vi går til kiropraktor pga ryggen men han har ikke vært så urolig før. I dag er det helt grusomt. Somregel har han pleid å sovne til nå på kveldene men han kaver og gråter om hverandre. Skal ikke sovne. Fått ut en del luft men er tydeligvis noe mer/annet som plager han. Så kan bli en lang natt om dette fortsetter for han finner absolutt ikke roen ikveld til å sove og han er egentlig trøtt også
Han fullammes?:)
Håper det roer seg snart..
Min yngste oppførte seg på samme måte, han ble som ny etter 5 behandlinger hos kiropraktor:)

Jaa men dato?

Haha!
He he slapp sofasoving da

Back
Topp