Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har heldigvis også den effekt at noen timer i romtemperatur og røre litt i den så blir den smørbar igjen.Det kan bli hektisk ja![]()
Opereres for brokkUff, hva har skjedd?![]()
Takk for det og lige mådeGod fredag morgen alle sammenHåper alle får en fin helg!
Ha en suuper fredagGod fredag morgen alle sammenHåper alle får en fin helg!
Håpe det går greit. Lykke tilJentungen sover i bhg. Jeg er hjemme.
Spent når de ringer når hun våkner og det blir for ille.
Dette er rart![]()
Hva øekte dere?Jeg lekte med barna vil jeg tro![]()
Oslotur i morgenGood morgen damer! Da har jeg sendt mannen avgårde for å ordne solfilm på bakrutadet så virkelig ikke bra ut da han skulle prøve å gjøre der sjæl
Og det er freeeedagwoop woop!
Planer for helgen??
Altfpr spennende kampVar den spennende? Leste bare overskriftene i dag..
God dag og go helgGod fredag morgen alle sammenHåper alle får en fin helg!
Så koseligOslotur i morgen
Du da?
Kb skal på sommerfestSå koseligkos deg masse. Noe spess du skal i Oslo?
Vet ikke helt ennå. Muligens vi drar inn til hovedstaden om været blir brukbart. Ellers har vi en ikea tur vi må få unnagjort![]()
Så deilig med litt hjelp2 stk sovende barn, moren min er innom og jeg fikk tatt en dusj uten å tenke på om noen av ungene våkner mens jeg er i dusjen uten at jeg hører dem![]()
Høres herlig ut med så masse dyrKjørt 5 timer idag for å hente en hund og passe sliten. Tok med alle 10 hundene hjemme på jordet så de fikk løpt fra seg siden det blir hunderfossen imorgen.... Nå skal jeg lage pizza og håper samboer med søskenbarnet og svigermor kommer snart hjem fra å ha flyttet kuer.
Men godt for kroppenDet er hvertfall boring
Lite å søke på?Ser dårlug ut
Ja trengte detSå deilig med litt hjelp![]()
Ja, det har vært litt heftig. Men vi har vært ute en regnværsdag førOi, for en start på livet til jenta di og permisjonen dinSå godt at det endelig blir tatt hånd om
Og at dere har en kontakt dere kan snakke med og få svar
![]()
Ja det var helt grusomtMen er glad for at hun er så fin i dag
4 år allerede (på mandag)
![]()
Jeg dro hjem og ble hentet an mammaMen ikke noe vann gikk
Blir spennende å se om det skjer noe når jeg går it i perm neste fredag, da jeg kan slappe av hjemme og kroppen får ro
Jeg er 36+1 i dag
Gikk du over eller?