Skravletråd August 2016

Det kan bli hektisk ja:P
Den har heldigvis også den effekt at noen timer i romtemperatur og røre litt i den så blir den smørbar igjen.

Vi snakker om smeltet sjokolade, smør, fløte, kaffi og melis...

Jentungen sover i bhg. Jeg er hjemme.

Spent når de ringer når hun våkner og det blir for ille.
Dette er rart :p

Storebror er alene i bhg litt idag også. Lillebror skal til kiropraktor og jeg var igår med bekkenet mitt. Mye mulig jeg blir sykemeldt 1 uke eller 2 fra permisjonen.

Kjørt 5 timer idag for å hente en hund og passe sliten. Tok med alle 10 hundene hjemme på jordet så de fikk løpt fra seg siden det blir hunderfossen imorgen.... Nå skal jeg lage pizza og håper samboer med søskenbarnet og svigermor kommer snart hjem fra å ha flyttet kuer.
Høres herlig ut med så masse dyr:D
Kos dere i parken!

Oi, for en start på livet til jenta di og permisjonen din :o Så godt at det endelig blir tatt hånd om ❤️ Og at dere har en kontakt dere kan snakke med og få svar :)

Ja det var helt grusomt :( Men er glad for at hun er så fin i dag :) 4 år allerede (på mandag) :D

Jeg dro hjem og ble hentet an mamma ;) Men ikke noe vann gikk ;) Blir spennende å se om det skjer noe når jeg går it i perm neste fredag, da jeg kan slappe av hjemme og kroppen får ro ;) Jeg er 36+1 i dag ;) Gikk du over eller?
Ja, det har vært litt heftig. Men vi har vært ute en regnværsdag før :-) Vi har masse oppfølging, så sånn sett har vi noen å lene oss på. Det er gull verdt :-)

Ååh, herlig ❤ Det er godt når det går bra.

Bra du dro hjem, da fikk du hvilt hvertfall :-) Jaa, det kan jeg se for meg! Jeg ble snytt for hele spenningen, så jeg håper jeg får den neste gang om det blir fler små :-P Da har du ikke lenge igjen! Jeg gikk ikke engang til termin desverre. Ble trillet til KS i all hast 34+5 og fødte en liten frøken på 1600g ❤ Håper på en annen opplevelse senere :-)

Back
Topp