Skravletråd August 2016

Når datteren din har lagt mobilen din på et lurt sted og telefonen er selvsagt på lydløs:rolleyes: hvor skal man begynne å lete liksom.

Ja ikke bare bare å få 2 unger ut dørene har jeg funnet ut:-). Ihvertfall ikke når minste er så liten og ikke liker annet enn å ligge til brystet mitt. Men moren min kommenterte her om dagen at han var så anspent selv de få gangene han er rolig. Merker når han gråter (som er ganske ofte ila dagen) så blir han utrolig anspent i hele kroppen. Forstår ikke hva det kan være. Ikke rart han er stiv i ryggen når han anspenner seg slik
Har du nevnt denne anspenthet for lege eller helsesøster?:) det ville jeg ha gjort..

Ikke på vilkår.

Eller, joda. Men da må jeg uansett ta det igjen, og jeg slipper somregel ikke til uten at hun er der. Ingenting legges bort, for hun vet ikke hvor (muligens en forbedring fra tidligere år hvor jeg har lett i dagesvis....) ting som aldri har sett innsiden av oppvaskmaskinen havner der. Ting som skal kastes legges tilside og samles på. Ja, du forstår.
Ja jeg skjønner:P
Liker selv å gjøre slikt alene...liker å ha kontroll:)

Er visst det:-). Sovnet temmelig fort idag og var tydeligvis kjempestolt når han fikk lov til å bare ligge i armene mine og sløve:-). Vært lite med det de siste par ukene pga lillebror som krever så mye:-).
Da var han nok strålende fornøyd❤️

Fått hjelp til å brette klær. Det kan jo ikke gå så galt. Bortsett fra at klær til fem folk ikke ble fem bunker. Det dekker nesten hele spisebordet. Jeg pleier la ungene legge bort sitt selv, men da får jeg jo hverken kveldsmat eller laget frokost før bordet er tømt...

Dog hakket bedre enn om jeg skulle tatt det. For da hadde det blitt på.fredag, stappet i en kasse og satt på senga for å ta igjen etter bursdagen ;-)
Deilig å få hjelp til det:)

Back
Topp