Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I lekekassenNår datteren din har lagt mobilen din på et lurt sted og telefonen er selvsagt på lydløshvor skal man begynne å lete liksom.
Håper du finner denNår datteren din har lagt mobilen din på et lurt sted og telefonen er selvsagt på lydløshvor skal man begynne å lete liksom.
har sett derI lekekassen
Håper den dukker opp iløpet av dagen. er ikke krise å være mobil løs noen timerHåper du finner den![]()
Har du nevnt denne anspenthet for lege eller helsesøster?Ja ikke bare bare å få 2 unger ut dørene har jeg funnet ut. Ihvertfall ikke når minste er så liten og ikke liker annet enn å ligge til brystet mitt. Men moren min kommenterte her om dagen at han var så anspent selv de få gangene han er rolig. Merker når han gråter (som er ganske ofte ila dagen) så blir han utrolig anspent i hele kroppen. Forstår ikke hva det kan være. Ikke rart han er stiv i ryggen når han anspenner seg slik
Ja jeg skjønnerIkke på vilkår.
Eller, joda. Men da må jeg uansett ta det igjen, og jeg slipper somregel ikke til uten at hun er der. Ingenting legges bort, for hun vet ikke hvor (muligens en forbedring fra tidligere år hvor jeg har lett i dagesvis....) ting som aldri har sett innsiden av oppvaskmaskinen havner der. Ting som skal kastes legges tilside og samles på. Ja, du forstår.
Da var han nok strålende fornøydEr visst det. Sovnet temmelig fort idag og var tydeligvis kjempestolt når han fikk lov til å bare ligge i armene mine og sløve
. Vært lite med det de siste par ukene pga lillebror som krever så mye
.
Deilig å få hjelp til detFått hjelp til å brette klær. Det kan jo ikke gå så galt. Bortsett fra at klær til fem folk ikke ble fem bunker. Det dekker nesten hele spisebordet. Jeg pleier la ungene legge bort sitt selv, men da får jeg jo hverken kveldsmat eller laget frokost før bordet er tømt...
Dog hakket bedre enn om jeg skulle tatt det. For da hadde det blitt på.fredag, stappet i en kasse og satt på senga for å ta igjen etter bursdagen ;-)
Noen timer er vel egentlig bare deiligHåper den dukker opp iløpet av dagen. er ikke krise å være mobil løs noen timer![]()
Jeg fant jeg fant! Den hadde forvillet seg til kurven under vognen.Noen timer er vel egentlig bare deilig![]()
Nyt sola mens du kan ❤Vaskemaskin satt på
Kjøkken rydda
Snart skal jeg ut å nyte sola
Kan ikke ha mobilen på lydløs med småbarn i husNår datteren din har lagt mobilen din på et lurt sted og telefonen er selvsagt på lydløshvor skal man begynne å lete liksom.
Sånt skjer, viktigste er å ta godt vare på deg og de søte små ❤❤God dagblir visst ikke jobb på meg før i 2018 ser det ut til
Ja og det er helt greit ! Jeg er jo kake om dagenSånt skjer, viktigste er å ta godt vare på deg og de søte små ❤❤
Haha! Jeg har detKan ikke ha mobilen på lydløs med småbarn i hus![]()
Skjønner godt du merker det.Ja og det er helt greit ! Jeg er jo kake om dagen
I sofaen dahar sett derden var ikke der. Heldigvis så var badedøra lukket,ellers vet jeg hvor jeg skulle ha sett først
![]()