Skravletråd August 2016

Høres hektisk ut for dere:(
Ja ikke bare bare å få 2 unger ut dørene har jeg funnet ut:-). Ihvertfall ikke når minste er så liten og ikke liker annet enn å ligge til brystet mitt. Men moren min kommenterte her om dagen at han var så anspent selv de få gangene han er rolig. Merker når han gråter (som er ganske ofte ila dagen) så blir han utrolig anspent i hele kroppen. Forstår ikke hva det kan være. Ikke rart han er stiv i ryggen når han anspenner seg slik

Kan du ikke la svigermor rydde alene?:P
Ikke på vilkår.

Eller, joda. Men da må jeg uansett ta det igjen, og jeg slipper somregel ikke til uten at hun er der. Ingenting legges bort, for hun vet ikke hvor (muligens en forbedring fra tidligere år hvor jeg har lett i dagesvis....) ting som aldri har sett innsiden av oppvaskmaskinen havner der. Ting som skal kastes legges tilside og samles på. Ja, du forstår.

Fått hjelp til å brette klær. Det kan jo ikke gå så galt. Bortsett fra at klær til fem folk ikke ble fem bunker. Det dekker nesten hele spisebordet. Jeg pleier la ungene legge bort sitt selv, men da får jeg jo hverken kveldsmat eller laget frokost før bordet er tømt...

Dog hakket bedre enn om jeg skulle tatt det. For da hadde det blitt på.fredag, stappet i en kasse og satt på senga for å ta igjen etter bursdagen ;-)

Det var da kjipt
Urettfeigt! Nemlig.

(ikke utenkelig at jeg kan finne på det likevel. Men årets bruk er trolig over. I morgen blir det kaldere og så forsvinner sola.... Mulig de ivrigste kan prøve og helga , vi får se

Fått hjelp til å brette klær. Det kan jo ikke gå så galt. Bortsett fra at klær til fem folk ikke ble fem bunker. Det dekker nesten hele spisebordet. Jeg pleier la ungene legge bort sitt selv, men da får jeg jo hverken kveldsmat eller laget frokost før bordet er tømt...

Dog hakket bedre enn om jeg skulle tatt det. For da hadde det blitt på.fredag, stappet i en kasse og satt på senga for å ta igjen etter bursdagen ;-)
Greit å sortere i hvilke skuffer de skal i da, men joa 3 barn så skjønner godt det tok godt med plass.

Heldigvis er det gjort nå :)

Det et ikke sorter etter skuffer
Særlig siden hun ikke aner hvilke skuffe-systemer noen av dem har. Mine amme topper, to stykker var hver sin bunke. Ungenes klær... Er høyst trolig sortert til feil unge en del av det. Vi får ta det i morgen, jeg slo sammen nok til å få plass til å spise. Nå legger jeg meg snart

Det et ikke sorter etter skuffer
Særlig siden hun ikke aner hvilke skuffe-systemer noen av dem har. Mine amme topper, to stykker var hver sin bunke. Ungenes klær... Er høyst trolig sortert til feil unge en del av det. Vi får ta det i morgen, jeg slo sammen nok til å få plass til å spise. Nå legger jeg meg snart
Hmmm høres spesielt ut.
Enten bretter jeg for hver person, og hvor dere burde jo ikke det være altfor komplisert! Eller skuffer da som sagt ;)

Blir nok bedre snart
Jeg håper det.

Skulle bare ønske jeg kunne få henne til å forstå at fremmede ikke behøver å bety at hun skal være livredd de. Disse er snille mennesker som hun trenger å bli komfortabel med

66cac45a9431f7028f2c7bc90bd58c5b

Og selv om vi ikke kom oss på stranda i dag, så fikk da ungene lekt med vann

Og kjøkkenet er tatt, om enn noe rotet til igjen. Gjenstår det som er gjemt under den lange duken på bordet.... Men rips til saft er utsatt.

Og nå skal jeg brette klær og rydde litt hus etter at ungene er i seng, så blir det bakedag i morgen
Det så moro ut:D

Ja. Det blir stas det.

Mannen har på fotballen avtalt felles klasseselskap for ham og de to andre som er født i august og naturlig ville hatt selskap første uken/helgen etter skolen begynner

Litt greit. Da har vi det på skolen og har litt flere foreldre til å passe på gjengen enn oss to (og baby)
Å slå sammen bursdager er alltid kjekt:D det gjøres her også.
Flott dere har mulighet til å ha det på skolen:)

Å slå sammen bursdager er alltid kjekt:D det gjøres her også.
Flott dere har mulighet til å ha det på skolen:)
Knall å ha det på skolen
vi har ikke klassen hans hjemme, det kommer vi ikke til å ha så lenge de må invitere alle. Jeg har lovet ham at han aldri skal måtte invitere mobberen sin hjem. Ikke inn i huset vårt.

På skolen får vi låne førsteklasserommet/Sforommet, kjøkken og gymsal. Er det til klassebursdag for alle er det gratis. (kan leie til andre anledninger)

Back
Topp