Ja, de storkoste seg.Ser herlig ut det da ❤
Dere er godt igang da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de storkoste seg.Ser herlig ut det da ❤
Dere er godt igang da![]()
Fremdeles redd voksne. Så dette kommer nok til å ta tid..Hvordan har det gått idag?![]()
Ha ha det viktigste førstVeldig koselig når de begynner å prate, men syns nå lille du skal prøve å si andre setninger enn "Den er min"![]()
Det der så gøy ut![]()
Og selv om vi ikke kom oss på stranda i dag, så fikk da ungene lekt med vann
Og kjøkkenet er tatt, om enn noe rotet til igjen. Gjenstår det som er gjemt under den lange duken på bordet.... Men rips til saft er utsatt.
Og nå skal jeg brette klær og rydde litt hus etter at ungene er i seng, så blir det bakedag i morgen
Klary det erJa, men bedre at de sjekker det ordentlig opp ihvertfall og jeg får ihvertfall ul i uke 36![]()
Blir nok bedre snartFremdeles redd voksne. Så dette kommer nok til å ta tid..
Ja veldig morroHurra for det
Høres hektisk ut for dereDag 2 med tilvenning i bhg for storebror. Vi skal være der kl 9.30, lillebror hyler i baksetet, storebror hylte da vi satte han i bilen. Skal bli gøy å gjøre dette alene de ukene mannen jobber dagskift. Aldri sjans for at kommer til å klare å levere storebror i bhg innen kjernetiden slik humøret til lillebror er:-(
Håper du har hatt en super dag selvØnsker alle en super dag![]()
Jippi, spent på oppdatering fra degTusen takk. Og dere skal nok bli de (nesten) første til å vite det, når det klaffer igjen.![]()
God kveldGod formiddag godtfolkher skinner sola, så da blir det nok en lang trilletur etter lunch. Hva er deres planer for dagen?
Koselig det da ❤Fikk den fine blomsten av jobben i dag og is
Å beskjed oom at jeg står da på vikarlista så jeg kommer nok igjen
Kan du ikke la svigermor rydde alene?Er det en ting jeg misliker mer enn å rydde kjøkkenet, er å rydde det sammen med svigermor...
Jada, gøy var det visst. Det står på at det bare er for folk mellom 5 og 12 år, under 150 og max 50 kilo, så jeg får visst ikke prøve...Det der så gøy ut
Å nei, så ergerlig!!Så satt vi her da og får ikke start på bilen. Hurra
![]()
Så flott å høre
Barnehagelivet er hardtTrøtt storebror idag som nok skal tidlig i seng. Mange inntrykk i bhg og ingen lur idag
HahaVeldig koselig når de begynner å prate, men syns nå lille du skal prøve å si andre setninger enn "Den er min"![]()