Skravletråd August 2016

Så bra du klarer å være positiv:D
Og at du har hatt glede av forumet når ting er litt vanskelig:)
Krysser fingre for at dere snart lykkes igjen!

Tusen takk. Og dere skal nok bli de (nesten) første til å vite det, når det klaffer igjen. :D

God formiddag godtfolk:) her skinner sola, så da blir det nok en lang trilletur etter lunch. Hva er deres planer for dagen?

God formiddag godtfolk:) her skinner sola, så da blir det nok en lang trilletur etter lunch. Hva er deres planer for dagen?

God formiddag til deg også. Her står den på jobbing og møter, henting i barnehage, matlaging, legging og rydding. Og så tror jeg, det blir en god lang gåtur i kveld, hvis været er fint, så jeg kan få meg litt luft. Så helt vanlig dag gitt. :D

God formiddag til deg også. Her står den på jobbing og møter, henting i barnehage, matlaging, legging og rydding. Og så tror jeg, det blir en god lang gåtur i kveld, hvis været er fint, så jeg kan få meg litt luft. Så helt vanlig dag gitt. :D
Det er vanlige dager det er flest av:) hva jobber du med?

Det er vanlige dager det er flest av:) hva jobber du med?

Jeg jobber som salgsrepresentant i et data-rekonstruksjonsfirma - vi rekonstruere data fra harddisker/telefoner o.lign. hvis de er ødelagt, slettet osv. Veldig spennende jobb for den "teknisk" interesserte. :D Vi er en type firma akkurat som forsikringsselskapene: ingen har lyst å ha bruk for os, men vi er kjekke å ha, hvis ting går galt. :D

Jeg jobber som salgsrepresentant i et data-rekonstruksjonsfirma - vi rekonstruere data fra harddisker/telefoner o.lign. hvis de er ødelagt, slettet osv. Veldig spennende jobb for den "teknisk" interesserte. :D Vi er en type firma akkurat som forsikringsselskapene: ingen har lyst å ha bruk for os, men vi er kjekke å ha, hvis ting går galt. :D
Høres ut som du trives i jobben din:) det er bra.

Virker bedre nå, ja.
Om det er nesespray eller ventoline som har æren vet jeg ikke, men bedre er han
Godt det da ihvertfall.
Enten astma eller allergi da.

Så herlig :)
Jeg sitter og venter på jordmor, etter dette skal jeg til Karlstad og sykehuset for å få vite om jeg får diagnose eller ikke. Også håper jeg å rekke tilbake til helsesøster Kl 15.00 ville avbestille disse to timene men det var vanskelig siden jeg ikke kom igjennom på tlf til noen, herlig med ferie :p

Er det en ting jeg misliker mer enn å rydde kjøkkenet, er å rydde det sammen med svigermor...

Ja deilig med sol :) I dag har jeg fri fra jobben :) Så blir avslappende dag :) Deilig!!
Så digg :) ikke lenge før du går ut i permisjon??
Skulle støvsuge nå. Men J hater det, så endte opp med å ha henne på armen mens jeg støvsugde, det var tungt :p

Er det en ting jeg misliker mer enn å rydde kjøkkenet, er å rydde det sammen med svigermor...
Skulle ikke hun ut å skulle rips da? :o
Kjøkkenet mitt hadde nemlig ingen andre enn mannen fått lov til å røre!

Skulle ikke hun ut å skulle rips da? :o
Kjøkkenet mitt hadde nemlig ingen andre enn mannen fått lov til å røre!
Tja, hun prioriterer visst kjøkkenet

Til nytte. For all del. Men vi er ikke enige om hva som går i oppvaskmaskinen (som i at jeg håper hun går ut og plukker. Så tar jeg det ut og vasker...) Og div andre ting jeg heller ville gjort selv. På annet vis...

Ferdig hos jordmor og nå videre til sykehuset.
Skal ta blodsukkeret mitt om ca 45 min og håper på en fin verdi. Blir uansett spennende å høre svar på blodprøver!

Back
Topp