Skravletråd August 2016

66cac45a9431f7028f2c7bc90bd58c5b

Og selv om vi ikke kom oss på stranda i dag, så fikk da ungene lekt med vann

Og kjøkkenet er tatt, om enn noe rotet til igjen. Gjenstår det som er gjemt under den lange duken på bordet.... Men rips til saft er utsatt.

Og nå skal jeg brette klær og rydde litt hus etter at ungene er i seng, så blir det bakedag i morgen

Ja skikkelig:-/. Til og med Viking fikk ikke start på den først. Men til slutt gikk det. Da gubben stoppet hjemme og skulle teste igjen om den startet så nektet den igjen:-/. Så må nok hive bilstolene over i min lille Ford i morgen skal vi komme oss i bhg. Han fra Viking mente det trengtes nye batterier til bilen. Så får fikse det i morgen, vi blir sikkert sendt ut en tur fra bhg da siden det har gått så bra disse 2 dagene:-)

Min sover helst siste dubb til ca 15, stort etter det blir kluss
Her sover han 1 lur og da helst ikke senere enn kl 14. Men somregel en gang rundt 10.30 til 12/12.30. Men idag ble det ingen lur siden tilvenningen i bhg var midt i luren hans og vi var ferdige der i 12 tiden. Og da streiket bilen og vi var ikke hjemme før 15.15. Og storebror sovner selvsagt ikke i bilen og skulle heller ikke sove i vognen mens vi ventet på viking:-)

Her sover han 1 lur og da helst ikke senere enn kl 14. Men somregel en gang rundt 10.30 til 12/12.30. Men idag ble det ingen lur siden tilvenningen i bhg var midt i luren hans og vi var ferdige der i 12 tiden. Og da streiket bilen og vi var ikke hjemme før 15.15. Og storebror sovner selvsagt ikke i bilen og skulle heller ikke sove i vognen mens vi ventet på viking:-)
Min baby er jo bare knapt åtte måneder da
Så hun må sove mer.

Hurra for 8 åring:D
Ja. Det blir stas det.

Mannen har på fotballen avtalt felles klasseselskap for ham og de to andre som er født i august og naturlig ville hatt selskap første uken/helgen etter skolen begynner

Litt greit. Da har vi det på skolen og har litt flere foreldre til å passe på gjengen enn oss to (og baby)

Og selv om vi ikke kom oss på stranda i dag, så fikk da ungene lekt med vann

Og kjøkkenet er tatt, om enn noe rotet til igjen. Gjenstår det som er gjemt under den lange duken på bordet.... Men rips til saft er utsatt.

Og nå skal jeg brette klær og rydde litt hus etter at ungene er i seng, så blir det bakedag i morgen

Ser herlig ut det da ❤

Dere er godt igang da :)

Back
Topp