Har vært på jobbHva gjør dere på i dag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært på jobbHva gjør dere på i dag?![]()
Mhm var detSå vemodig![]()
Min sover helst siste dubb til ca 15, stort etter det blir klussSover min nå våkner han enten veeeldig tidlig i morgen ellers blir han verre å legge i kveld![]()
Det gikk seg heldigvis tilUff damasse god bedring til storebror!
Ja skikkelig:-/. Til og med Viking fikk ikke start på den først. Men til slutt gikk det. Da gubben stoppet hjemme og skulle teste igjen om den startet så nektet den igjen:-/. Så må nok hive bilstolene over i min lille Ford i morgen skal vi komme oss i bhg. Han fra Viking mente det trengtes nye batterier til bilen. Så får fikse det i morgen, vi blir sikkert sendt ut en tur fra bhg da siden det har gått så bra disse 2 dageneOj så kjipt
Her sover han 1 lur og da helst ikke senere enn kl 14. Men somregel en gang rundt 10.30 til 12/12.30. Men idag ble det ingen lur siden tilvenningen i bhg var midt i luren hans og vi var ferdige der i 12 tiden. Og da streiket bilen og vi var ikke hjemme før 15.15. Og storebror sovner selvsagt ikke i bilen og skulle heller ikke sove i vognen mens vi ventet på vikingMin sover helst siste dubb til ca 15, stort etter det blir kluss
Det går virkelig fort i svingeneJaahaha på en uke har hun runna gåvogna, leie med en hånd og gå ett par skritt. Så slapp hun seg i går
![]()
Min baby er jo bare knapt åtte måneder daHer sover han 1 lur og da helst ikke senere enn kl 14. Men somregel en gang rundt 10.30 til 12/12.30. Men idag ble det ingen lur siden tilvenningen i bhg var midt i luren hans og vi var ferdige der i 12 tiden. Og da streiket bilen og vi var ikke hjemme før 15.15. Og storebror sovner selvsagt ikke i bilen og skulle heller ikke sove i vognen mens vi ventet på viking![]()
Gøy å handle litt nytt til en grei prisJa!koster egentlig 198 så ganske fornøyd for har hatt lyst på det settet lenge
![]()
Hvordan har det gått idag?Påtur til dag 2 i barnehagen![]()
Nei, den helt flate "sykehusputa"Skumpute type?
Hurra for 8 åringEldstemann blir åtte år
Ja. Det blir stas det.Hurra for 8 åring![]()
Ja litt aldersforskjell på deMin baby er jo bare knapt åtte måneder da
Så hun må sove mer.
Haha men viktig å kunne si det daVeldig koselig når de begynner å prate, men syns nå lille du skal prøve å si andre setninger enn "Den er min"![]()
Ja, men bedre at de sjekker det ordentlig opp ihvertfall og jeg får ihvertfall ul i uke 36Æsj så kjipt da
Og selv om vi ikke kom oss på stranda i dag, så fikk da ungene lekt med vann
Og kjøkkenet er tatt, om enn noe rotet til igjen. Gjenstår det som er gjemt under den lange duken på bordet.... Men rips til saft er utsatt.
Og nå skal jeg brette klær og rydde litt hus etter at ungene er i seng, så blir det bakedag i morgen
Ja. Håper å finne masse nytt til fine priser i NorgeGøy å handle litt nytt til en grei pris![]()
Denne er nemlig ikke spesielt flat syns jeg og Skumpute aktig.Nei, den helt flate "sykehusputa"![]()